Strona 4 z 4
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 05 wrz 2012, 14:25
autor: bob.dsk
pididi pisze:Jak mówiłem, nie wiem jak to jest z R56...
Tarcza 294mm ? A z jakiej alfy może wiesz?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 10 wrz 2012, 12:36
autor: Maciek_m
Czy wybrać EBC redstuff czy ATE ceramiczne? Do R53 na przód.
I jakie tarcze jednak do tego? ATE powerdisc są niedostępne.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 11 wrz 2012, 11:40
autor: Olo
Maciek_m pisze:Czy wybrać EBC redstuff czy ATE ceramiczne? Do R53 na przód.
I jakie tarcze jednak do tego? ATE powerdisc są niedostępne.
EBC dobre i ATE Ceramic tez
Co do tarczy pytaj na serwisie. Jak masz 294mm srednice to za 590zeta masz w ASO Tarcze z JCW nawiercana i nacinane na przod. Z tylu normalne ale jak masz potrzebe i checi zawsze mozesz zalozy cos innego
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 11 wrz 2012, 12:42
autor: Maciek_m
Olo pisze:Maciek_m pisze:Czy wybrać EBC redstuff czy ATE ceramiczne? Do R53 na przód.
I jakie tarcze jednak do tego? ATE powerdisc są niedostępne.
EBC dobre i ATE Ceramic tez
Co do tarczy pytaj na serwisie. Jak masz 294mm srednice to za 590zeta masz w ASO Tarcze z JCW nawiercana i nacinane na przod. Z tylu normalne ale jak masz potrzebe i checi zawsze mozesz zalozy cos innego
Mam standardowe zaciski na tarcze 276mm. Do r53 nic wiekszego pod standardowe zaciski nie wsadze...
I wlasnie nie moge dostac ate powerdisk. Nigdzie ich nie ma. Moge zalozyc standard brembo w tym przedziale cenowym.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 11 wrz 2012, 13:16
autor: zimonK
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 11 wrz 2012, 14:16
autor: Maciek_m
Tylko, że
1. co prawda mam konto na ebay ale bez historii zakupów więc pewnie COD nie wyślą a inaczej nie kupię.
2. jak długo to będzie iść DHLem? Masz doświadczenie?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 12 wrz 2012, 06:19
autor: Olo
Zadzwon do Inter Carsu i mozliwe, ze bede do mojego R56 tez nie ma power discow z ATE.
Klocki Ceramic jedynie siem, ze sa na pewno.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 16 wrz 2012, 20:16
autor: SpaCar
Jakby ktoś potrzebował to dla forumowiczów ceny poniżej:
klocki Cooper r56:
przód:
1. ATE CERAMIC - 270zł
2. ATE - 183zł
3. TRW - 125zł
tył:
1. ATE CERAMIC - 230zł
2. ATE - 170zł
3. TRW- 125zł
Tarcze przód: TRW -127zł/sztuka
tarcze tył: TRW - 79zł/sztuka
klocki Cooper r56s
przód:
1. ATE CERAMIC - 330zł/kpl
2. ATE - 233zł/kpl
3. TRW - 173zł/kpl
tył:
1. ATE CERAMIC - 230zł/kpl
2. ATE - 170zł/kpl
3. TRW - 125zł/kpl
tarcze:
przód 294mm - 178zł sztuka ATE
tył - 79zł/sztuka TRW
Do r50 i r53 także dostępne - kontakt przez e-mail.
Ceny brutto.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 12 paź 2012, 12:45
autor: Hubo84
Mój Mini CooperS (R56) 174 km końcówka nr WIN: TT91410, proszę pilnie o pomoc - jakie będą najlepsze klocki, pasujące do oryginalnych tarcz?
Jutro jadę na serwis, nie chciałbym, żeby wcisnęli mi jakieś gówno - facet przez tel. sugerował mi jakieś firmy Zimmerman (komplet 240 zł przód) czy jakoś tak

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 19 paź 2012, 20:06
autor: pididi
Odnośnie budżetowej alternatywy BBK.
Zestaw który pokazałem na poprzedniej strony ma wymiary 305x28mm + sprawdzony zacisk czterotłoczkowy Brembo. Tarcza fajna, bo gruba i z dużą pojemnością cieplną.
Tarcze pochodzą z Ibizy Cupry III, 6KL 615 301. Do dostania w ASO lub zamiennik Textara. Nie istnieje nic innego. I tak zawsze wolałem combo gładka tarcza + dobry klocek niż użeranie się z mikropęknięciami przy nawiercanych...
Zacisk to jak pisałem Brembo - ponoć pasują nawet std. przewody hamulcowe (foto potwierdzające niżej). Wymiary klocka 125x52mm. Jutro chcę sprawdzić, czy zaciski od AR 166, Fiata Coupe Turbo, Peugeota 406 3.0V6 i Lancerów Evo/Subaru się czymś różnią (mocowanie). Może ktoś wie?
Pozostaje kwestia dorobienia adaptera i samej wielkości zacisków - są naprawdę spore, wchodzą na Ultraleggery ET37 + 2mm dystans.