

btw. zaczynam trochę inaczej patrzeć na latanie po Ułężu czy Poznaniu 200km/h bez klatki i kubełków...damn

Moderator: flapjck1
A co z Poznaniem?AleXander pisze:potwornie szkodadobrze, ze kierowca cały i straty do odratowania!
![]()
btw. zaczynam trochę inaczej patrzeć na latanie po Ułężu czy Poznaniu 200km/h bez klatki i kubełków...damn
jest kilka miejsc gdzie jest blisko bardzo do barierek... w sumie przy takich prędkościach wszędzie jest blisko.zimonK pisze:A co z Poznaniem?AleXander pisze:potwornie szkodadobrze, ze kierowca cały i straty do odratowania!
![]()
btw. zaczynam trochę inaczej patrzeć na latanie po Ułężu czy Poznaniu 200km/h bez klatki i kubełków...damn
Nie podpuszczaj Humina (łatwo jest decydować gdy chodzi o czyjeś auto i czyjeś pieniądzeKonrad K_2 pisze:jak wózki całe i buda prosta to jeszcze w tym sezonie pojedzie
Myślę, że decyzja o zakończeniu ścigania się tym autem jest słuszna. Przyjazd do Poznania jest możliwy ale z góry obciążony będzie uprzedzeniem, że a nuż coś się zdarzy a przy takim nastawieniu w sobotę walki o wysokie pozycje nie będzie a niedzielny wyścig nie będzie miał sensu.Humin pisze:Sułtan idzie w ręce blacharza i zamienia się w auto typowo zlotowe bo w zasadzie takie było jego pierwotne przeznaczenie
Filmik akurat kręcony był na drodze publicznej <wstyd mi> ale z zapisów GPS'a widzę, że na końcu prostej startowej w Poznaniu miałem ca. 190... poza tym w zakręcie 8 na w/w torze trybuna/bariera jest BARDZO blisko a na zakręcie 10 i 11 widziałem samochód wylatujący przede mną gdzie tam wolno tez nie jest akuratBeny pisze:patrząc na nasze wyczyny na torze, chyba pora zdecydowac się na pełną klatkę w kolejnym projekcie,
pytanie do Alka:
Czyżby kolega "potajemnie" pomykał w Poznaniu 200km/h blisko barierek? To na A2 było czy na Torze Poznań?
pozdrawiam
Chyba nie, bo moja awaria zdziebko opoznila caly konwoj :/flapjck1 pisze:humin pewnie w drodze powrotnej zajechal do rogala