Strona 5 z 5

Re: Witam MINI - kolektyw

: 07 mar 2013, 21:32
autor: markfive
monsterk pisze:Marek,
ja nie widzę aż takich problemów z dwoma gaźnikami, ważne aby w 1000 byla założona wlasciwa głowica, np 12G295 i będzie to hulało
Michał, ja osobiscie też nie widzę żadnych problemów. Różnica jest tylko taka, że pytanie zadaje nowy właściciel miniaka, i staram się udzielić mu odpowiedzi adekwatnej do jego możliwości / sytuacji i ewentualnych problemów na jakie może napotkać. Sam zresztą sugerujesz, że nawet specjalistyczny zakład może " tyłek złoić a g...no zrobić"
No chyba ze Twoim zamiarem było w jakiś sposób zasugerować, że ja nie mam pojęcia o temacie w którym sie wypowiadam :smile:

Re: Witam MINI - kolektyw

: 07 mar 2013, 21:41
autor: monsterk
Ten warsztat jest specyficzny od gaznikow bo robilem juz kilka po nim. Ale pisanie ze cos jest trudnego i sugerowanie żeby to zmieniać jest dla mnie dziwne

Re: Witam MINI - kolektyw

: 07 mar 2013, 21:51
autor: Mario79
monsterk pisze:Ten warsztat jest specyficzny od gaznikow bo robilem juz kilka po nim. Ale pisanie ze cos jest trudnego i sugerowanie żeby to zmieniać jest dla mnie dziwne
Ja raczej będe próbował te reanimowac niż kupowac nowe chyba że mechanik stwierdzi że są w takim stanie że nie warto ich naprawiac .

Re: Witam MINI - kolektyw

: 08 mar 2013, 10:25
autor: markfive
Mario79 pisze:...Ja raczej będe próbował te reanimowac niż kupowac nowe chyba że mechanik stwierdzi że są w takim stanie że nie warto ich naprawiac .
Czy w którymkolwiek poście napisałem, że masz kupować nowe gaźniki ?
Nowy zestaw 2xHS2 w minispares (FZX3052) kosztuje z vatem 563.75 funtów. Mało tego nie jest to produkt oryginalny tylko zamiennik.
Twoja decyzja jest rozsądna - próbuj naprawić. Jak "mechanik stwierdzi że są w takim stanie że nie warto ich naprawiac " skontaktuj sie z Michałem, ma wystrczające spore doświadczenie i prawdopodobnie wszystkie braki będzie w stanie uzupełnić i dostoroić zestaw bez najmniejszego problemu. Ma również prawdopodobnie lepszą, odpowiednią do tego silnika głowicę.