Olo pisze:mainecoon6 pisze:Olo pisze:
Sorry my mistake pomylilem E65 ktora miala lift na E66.
E60 LCI sedean a kombi E61 i fakt rozni sie lampami tylnymi ze sa paski ledowe oraz dzoj do zmiany biegow i pare innych bzdet.
I nie musisz ludzi uwazac za debili bo to bmka co rok wymysla coraz to nowe oznaczenia i nic nie jest juz analogiczne. BMW e39 to 5 a e38 to 7 a potem e60 to 5 a e65 7 sami nie wiedza juz co z numeracja robic tak samo z silnikami bmw 528 to 2 litrowy motor 4 cylindorwy...
W tym też się mylisz
BMW E66 to jest wersja przedłużona.E67 opancerzona.Nie wiem skąd ta twoja wiedza.
Na dowód masz wpis z Wiki..
"BMW 7 E65/E66 – czwarta generacja BMW serii 7, następca BMW E38, która weszła na rynek w 2001 roku. W nomenklaturze fabrycznej E65 oznacza podstawową wersję BMW 7, E66 wersję z powiększonym rozstawem osi zaś E67 to wydłużona i opancerzona wersja. E65 było pierwszym samochodem prezentującym nową stylistykę BMW. Jej wygląd, szczególnie tyłu wzbudzał kontrowersje, toteż nieco stonowano stylistykę tyłu w 2005 roku. Następcą tego modelu stał się w 2008 roku BMW F01
Jedna rzecz nie zawaza na calosci
Zrobili sobie kolejna durna numeracje bo mieli do dyspozycji spory odstep numeracji bo w E38 nie zrobili by z E39 wersji przedluzanej.
Ale jakby nie bylo E65 i E66 nawet w salonach przyjelo sie, ze to wersja polifingowa LCI.
----------------------------------------------------------------------------
Sory ale ja mam inne zdanie.To jest niemiecki minimalizm.Jak by wyglądało na klapie w BMW 7 np.napis LONG

,lub inna głupia nazwa.
A tak wiemy że e65 standartowe nadwozie,e66 to długa buda,a e67 pancerna.
Albo głupi wpis przy BMW 3 np "kompact,coupe,cabrio.
Bmw 5 KOMBI to już obciach

.
Jest teraz taka moda na nie obnoszenie się nawet z pojemnością silnika.
Nazwa modelu to teraz opcja.
Dla mnie to jak bardziej na miejscu.
Przypomij sobie pewnie nie raz widziałeś E34 co druga Niebieski znaczek M
