R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 428
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lookee94 »

zależy gdzie i kiedy
Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 428
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lookee94 »

tak wracając do tematu tajuninguf, razem z wymianą tłumika miałem zamiar pozbyć się paru zbędnych kilo z całego układu wydechowego, np. katalizatora na rzecz strumienicy, po czym oświecił mnie mechanik, że nie da rady, jak się później okazało w wydechu są 2 sondy lamda(mam racje?) i dla tego nie da rady??? a jak to jest zrobione w tuningowych układach???
Awatar użytkownika
Gutowski
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 297
Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
Posiadane auto: r50
Lokalizacja: Skoczów

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: Gutowski »

looke to znaczy ile sobie zyczysz za usluge bo ja jestem ze slaska, teraz musze podliczyć jak daleko opłaca mi się jechać i czy w ogóle.
Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 428
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lookee94 »

obecnie koczuję w stolicy, ale za tydzień będę na weekend w Częstochowie :wink:
Awatar użytkownika
Gutowski
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 297
Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
Posiadane auto: r50
Lokalizacja: Skoczów

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: Gutowski »

ale to sam jesteś w stanie zmienić program? i ile sobie za to życzysz, do Częstochowy to jestem w stanie bez problemu dojechać
lvs
Nowy
Nowy
Posty: 38
Rejestracja: 15 sty 2014, 01:24
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lvs »

najważniejsze są przednie sondy lambda. Ja w innym samochodzie mam 4 sondy - dwie tuż za katalizatorami przednimi i dwie za wyciętymi katalizatorami tylnymi.

Fura lata i ma się dobrze.
Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 428
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lookee94 »

Czyli za katalizator wstawiles kawałek prostej rury, a sondy zostały tam.gdzie były?
ps. Nie chodzi Ci czasem o tłumik środkowy?
lvs
Nowy
Nowy
Posty: 38
Rejestracja: 15 sty 2014, 01:24
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lvs »

Nie, dokładnie tak jak napisałem.
adrianoscyganos

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: adrianoscyganos »

Mini posiada 2 sondy. Przed i za katalizatorem. Przed chwilą sprawdziłem, jak podłączyłem Mini pod Inpe.

Zastanawia mnie jedna rzecz a propo auta... Dlaczego w live data temp cieczy chłodzącej wynosiła 180st (auto rozgrzane po jeździe) a na blacie pokazuje mi te nominalne 90stp? Padnięty czujnik? Czy ja źle rozumuje. O dziwko według inpy wszystko jest w granicach dopuszalnych...
Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 428
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lookee94 »

Może w farenheitach Ci pokazywało ;d
adrianoscyganos

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: adrianoscyganos »

Nie ma takiej opcji bo domyślnie wszystko jest ustawione na C więc nie to.. Podejrzewam, że raczej uwalony jest któryś czujnik, muszę się dowiedzieć który czujnik odpowiada za tą infromacje konkretnie i gdzie jest umiejscowiony, trzeba będzie go podmienić. Ew. pogrzebie w Inpie i zobaczę , czy podaje oporność na tym konkretnym czujniku i sobie porównam z danymi w necie.. jak je znajdę :mrgreen:

Pocieszył mnie fakt, że w Mini nie ma błedów nigdzie :twisted: no może poza błędem tylnej wycieraczki... której po prostu nie ma :lol:
Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 428
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: lookee94 »

Wydaje mi się, że zaswiecil by mu się błąd jak by czujnik był zepsuty, przynajmniej tak jest np z Abs-em..
adrianoscyganos

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: adrianoscyganos »

Nie zaświeci się błąd do póki nie będzie np. braku komunikacji z czujnikiem bądź nie wyjdzie poza skalę dopuszczalnych wartości :) Max wartość dla tego parametru wynosi 230st C więc albo czujnik działa prawidłowo i odpowiada za coś innego albo jest uszkodzony :) Nie da mi to spokoju więc poszukam na forum BMW, w sumie elektronika jest podobna do tej z E46 więc może coś ogarnę :mrgreen:
Awatar użytkownika
mainecoon6
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

Post autor: mainecoon6 »

jak inpa nie wykracza po za wartosci max to jest dobrze.
Po za tym dobra uwaga, dużo modułów i koncepcja elektroniki jest z e46 ;-)
MINI R50 R52 R56 ONE-->COOPER programowa zmiana ECU na Cooper w każdym MINI One
Remap 90--> 120 KM
DIAGNOSTYKA KODOWANIE DOPOSAŻANIE NAGŁOŚNIENIE
BMW MINI NAWIGACJE POLSKIE MENU MAPY 2015 KODY FSC

http://bmw-retrofit.pl/
TEL: 533-734-913
ODPOWIEDZ