R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 428
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
zależy gdzie i kiedy
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 428
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
tak wracając do tematu tajuninguf, razem z wymianą tłumika miałem zamiar pozbyć się paru zbędnych kilo z całego układu wydechowego, np. katalizatora na rzecz strumienicy, po czym oświecił mnie mechanik, że nie da rady, jak się później okazało w wydechu są 2 sondy lamda(mam racje?) i dla tego nie da rady??? a jak to jest zrobione w tuningowych układach???
- Gutowski
- Swój Człowiek
- Posty: 297
- Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
- Posiadane auto: r50
- Lokalizacja: Skoczów
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
looke to znaczy ile sobie zyczysz za usluge bo ja jestem ze slaska, teraz musze podliczyć jak daleko opłaca mi się jechać i czy w ogóle.
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 428
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
obecnie koczuję w stolicy, ale za tydzień będę na weekend w Częstochowie 

- Gutowski
- Swój Człowiek
- Posty: 297
- Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
- Posiadane auto: r50
- Lokalizacja: Skoczów
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
ale to sam jesteś w stanie zmienić program? i ile sobie za to życzysz, do Częstochowy to jestem w stanie bez problemu dojechać
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
najważniejsze są przednie sondy lambda. Ja w innym samochodzie mam 4 sondy - dwie tuż za katalizatorami przednimi i dwie za wyciętymi katalizatorami tylnymi.
Fura lata i ma się dobrze.
Fura lata i ma się dobrze.
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 428
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Czyli za katalizator wstawiles kawałek prostej rury, a sondy zostały tam.gdzie były?
ps. Nie chodzi Ci czasem o tłumik środkowy?
ps. Nie chodzi Ci czasem o tłumik środkowy?
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Nie, dokładnie tak jak napisałem.
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Mini posiada 2 sondy. Przed i za katalizatorem. Przed chwilą sprawdziłem, jak podłączyłem Mini pod Inpe.
Zastanawia mnie jedna rzecz a propo auta... Dlaczego w live data temp cieczy chłodzącej wynosiła 180st (auto rozgrzane po jeździe) a na blacie pokazuje mi te nominalne 90stp? Padnięty czujnik? Czy ja źle rozumuje. O dziwko według inpy wszystko jest w granicach dopuszalnych...
Zastanawia mnie jedna rzecz a propo auta... Dlaczego w live data temp cieczy chłodzącej wynosiła 180st (auto rozgrzane po jeździe) a na blacie pokazuje mi te nominalne 90stp? Padnięty czujnik? Czy ja źle rozumuje. O dziwko według inpy wszystko jest w granicach dopuszalnych...
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 428
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Może w farenheitach Ci pokazywało ;d
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Nie ma takiej opcji bo domyślnie wszystko jest ustawione na C więc nie to.. Podejrzewam, że raczej uwalony jest któryś czujnik, muszę się dowiedzieć który czujnik odpowiada za tą infromacje konkretnie i gdzie jest umiejscowiony, trzeba będzie go podmienić. Ew. pogrzebie w Inpie i zobaczę , czy podaje oporność na tym konkretnym czujniku i sobie porównam z danymi w necie.. jak je znajdę
Pocieszył mnie fakt, że w Mini nie ma błedów nigdzie
no może poza błędem tylnej wycieraczki... której po prostu nie ma 

Pocieszył mnie fakt, że w Mini nie ma błedów nigdzie


- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 428
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Wydaje mi się, że zaswiecil by mu się błąd jak by czujnik był zepsuty, przynajmniej tak jest np z Abs-em..
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
Nie zaświeci się błąd do póki nie będzie np. braku komunikacji z czujnikiem bądź nie wyjdzie poza skalę dopuszczalnych wartości
Max wartość dla tego parametru wynosi 230st C więc albo czujnik działa prawidłowo i odpowiada za coś innego albo jest uszkodzony
Nie da mi to spokoju więc poszukam na forum BMW, w sumie elektronika jest podobna do tej z E46 więc może coś ogarnę 



- mainecoon6
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 29 lip 2012, 16:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy
jak inpa nie wykracza po za wartosci max to jest dobrze.
Po za tym dobra uwaga, dużo modułów i koncepcja elektroniki jest z e46
Po za tym dobra uwaga, dużo modułów i koncepcja elektroniki jest z e46

MINI R50 R52 R56 ONE-->COOPER programowa zmiana ECU na Cooper w każdym MINI One
Remap 90--> 120 KM
DIAGNOSTYKA KODOWANIE DOPOSAŻANIE NAGŁOŚNIENIE
BMW MINI NAWIGACJE POLSKIE MENU MAPY 2015 KODY FSC
http://bmw-retrofit.pl/
TEL: 533-734-913
Remap 90--> 120 KM
DIAGNOSTYKA KODOWANIE DOPOSAŻANIE NAGŁOŚNIENIE
BMW MINI NAWIGACJE POLSKIE MENU MAPY 2015 KODY FSC
http://bmw-retrofit.pl/
TEL: 533-734-913