Strona 5 z 8

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 15:11
autor: kmiecio
Witam
potrzebuję Waszej pomocy, posiadam miniaka z 69 roku, siedzi w nim jedno gaźnikowy silnik o litrowej pojemności, w środku mam oryginalne kubełkowe siedzenia (welur), drewno, wszystkie wskaźniki typu ciśnienia, obrotomierz i takie tam, bardzo niskie zawieszenie na "klockach" gumowych, bardzo sztywne, oryginalne felgi 10 cali, ponoć jest to wersja robiona na tor, w oryginale nie posiadał tłumika tylko rurę, czy może być to wersja "s", gdzie znajduje się numer vin wytłoczony na nadwoziu??
dzięki wielkie z góry za pomoc

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 15:15
autor: kmiecio
a i mam oryginał znaczek LOTUS na masce

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 15:53
autor: monsterk
Wrzuć fotkę, numeru wybitego w tych latach na karoserii nie było, jedynie w komorze silnika powinna być tabliczka

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 15:55
autor: markfive
kmiecio pisze:potrzebuję Waszej pomocy, posiadam miniaka z 69 roku

Na podstawie tego co napisałeś pomocy udzielic Ci moze jedynie ...wróżka lub jasnowidz.
Trzeba zrobić zdjecia auta z czterech stron po 1. Plus zdjęcie komory silnika przy otwartej masce co najmniej 1. Zdjecie bagaznika przy otwartej klapie co najmniej 1. Zdjęcie wnętrza na którym bedzie widać deskę, kolumnę kierowniczą wskaźniki Zdjecie na którym bedzie widać siedzenia przednie i drzwi od strony kabiny.
Na razie tyle, Jak zobaczę to juz będę mógł sporo powiedzieć. Możesz wysłac na forum możesz na mój mail. Jak Ci wygodnie.

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 16:21
autor: kmiecio
problem polega na tym że numer na tabliczce mam aczkolwiek może on być z auta o pojemności 850 i w dowodzie mam to samo, wiem że to co ma pod maską jest oryginałem, auto jest nie złożone więc zdjęcia nie będą odzwierciedlały stanu rzeczywistego, postaram się wrzucić coś do środy
dzięki za odzew

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 17:38
autor: markfive
kmiecio pisze:...numer na tabliczce mam

Podaj tu na forum te numery które masz na tabliczce znamionowej i ewentualnie na tabliczce na silniku u góry po prawej na bloku. Na podstawie tych numerów ( pełne numery wraz z literami i cyframi) ustalimy "rodowód" nadwozia i silnika oraz inne zwiazane z tym dane. A do oceny czy zgadza się to z autem i silnikiem jaki teraz tam jest niezbedne są zdjęcia. Nie ma znaczenia, że auto jest w kawałkach czy nie poskładane i tak co ważne da się ustalić. Jak masz silnik osobno tym lepiej. zrób fotkę silnika z przodu i z tyłu od strony wyjscia zmiany biegów.
Na tym forum znajdziesz odpowiedź. Spoko

Re: Identyfikacja Mini

: 08 lut 2010, 18:20
autor: kmiecio
numer z tabliczki i z silnika podam jutro bo jestem już poza domem i nie mam tego przy sobie, silnik jest na samochodzie, bo auto pare lat temu zostało oddane do lakiernika i ten przed malowanie nie wyciągną motoru

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 17:38
autor: kmiecio
numer Vin to KA2S4L573280

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 18:02
autor: kmiecio
a nuer silnika nie wiem czy dobrze odczytałem ale idzie to mniej więcej tak:
oamw ta h38415

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 18:05
autor: kmiecio
być może że silnik jest większy, ja wiem tyle co mi ojciec o nim opowiedział, ale pamiętam też że to auto zapierdzielało jak głupie

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 18:14
autor: kmiecio
liczniki i deska rozdzielcza wygląda w nim mniej więcej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=nV48Bkdc ... re=related

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 18:26
autor: kmiecio
jutro w ciągu dnia porobię coś i Ci prześlę, dzięki

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 19:08
autor: se7ven
kmiecio pisze:liczniki i deska rozdzielcza wygląda w nim mniej więcej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=nV48Bkdc ... re=related

Ta deska występowała w MPI

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 19:31
autor: markfive
kmiecio pisze:...oamw ta h38415

To jakies wszystko pomieszane - trzeba odczytać dokładnie.
oAM to moze być 8AM i to były silniki 848 cc
nie 10AM bo silniki 1098 cc miały oznaczenia 10H
Wszystkie silniki Coopera miały prefix F 9F 9FC 9FA 10F 12FA
może "ta" to FA ale skąd znowu h
Jednym słowem zagadka :shock:
Na razie rozszyfrowujemy tabliczki, a tabliczki to jedno a auto to drugie. Często zdarzało się, że Cooper sprowadzony z zachodu miał już tam wybebeszony oryginalny silnik a przyjeżdżał z zamontowaną 850 tką.

Re: Identyfikacja Mini

: 09 lut 2010, 19:37
autor: markfive
kmiecio pisze:liczniki i deska rozdzielcza wygląda w nim mniej wiecej tak

jezeli są dwa okrągłe zegary w obudowie przed kierownicą - to zaczęło sie dopiero od modelu 1275 GT Clubman a w żadnych Cooperach ani S kach pierwszej serii tego nie było.