Strona 5 z 16
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 03 sty 2009, 11:14
autor: Szolders
No dobra, jak by u mnie bylo takie spalanie to tez bym szukal oszczednosci wszystkimi sposobami
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 15 lut 2009, 17:53
autor: domino1985
Jako że zima się reaktywowała i lakiernik został przesunięty na ciepłe dni postanowiłem pogrzebać przy silniku.
I teraz mam takie oto dwa pytania:
pierwsze retoryczne - jak widać na fotce na wiatraku wewnętrznym widnieje napis engine side, czyli tą stroną do silnika tak ?
drugie pytanie - czy przykręcenie go odwrotnie ma jakieś zalety o których nie wiem ?
Pytam ponieważ poprzedni właściciel zamontował go właśnie engine side on the outside
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 15 lut 2009, 18:08
autor: bartek
jak zamontujesz na odwrót to bedzie pchał gorące powietrze z komory przez chlodnice i fartuch na zew.
a powinien raczej ssac chlodne powietrze z nadkola przez chodnice na silnik
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 15 lut 2009, 18:12
autor: se7ven
Ssanie ma z przodu przez atrapę i wyrzuca przez nadkole.
To że skończyłeś Technikum Samochodowe 2 w Polsce jeszcze o niczym nie świadczy.
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 15 lut 2009, 18:16
autor: Kuba
bartek pisze:jak zamontujesz na odwrót to bedzie pchał gorące powietrze z komory przez chlodnice i fartuch na zew.
a powinien raczej ssac chlodne powietrze z nadkola przez chodnice na silnik
przemyśl to co napisałeś...
, wiatrak zawsze będzie dmuchał w tą samą strone, kwestia jakości dmuchania
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 15 lut 2009, 18:20
autor: domino1985
aha
a może ktoś przyłożyć dłoń do wiatraka (tylko nie za blisko
) i sprawdzić w którą stronę wieje ?
bo mamy dwie skrajne wypowiedzi
i fakt faktem, zawsze dmucha jednakowo obojętnie w którą jest stronę z tym że raz mocniej a raz słabiej
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 15 lut 2009, 18:34
autor: bartek
Piotr Topór pisze:Ssanie ma z przodu przez atrapę i wyrzuca przez nadkole.
To że skończyłeś Technikum Samochodowe 2 w Polsce jeszcze o niczym nie świadczy.
O ODYNIE!!!
CAŁE ZYCIE W NIESWIADOMOSCI!!!!!
miało byc duzymi literami.
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 16 lut 2009, 11:25
autor: Sadam
domino1985 pisze:Jako że zima się reaktywowała i lakiernik został przesunięty na ciepłe dni postanowiłem pogrzebać przy silniku.
I teraz mam takie oto dwa pytania:
pierwsze retoryczne - jak widać na fotce na wiatraku wewnętrznym widnieje napis engine side, czyli tą stroną do silnika tak ?
drugie pytanie - czy przykręcenie go odwrotnie ma jakieś zalety o których nie wiem ?
Pytam ponieważ poprzedni właściciel zamontował go właśnie engine side on the outside
każdy miniak jaki do mnie trafia a był pod maską grzebany ma założony odwrotnie wentylator... KAŻDY
nie wiem jak ten fenomen tłumaczyć
w każdym razie jak masz na wierzchu to odwróć i już
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 04 mar 2009, 19:22
autor: domino1985
Mechanik poprzedniego właściciela miał fantazję
Pospawać wózek na sporą zakładkę, przymierzyć do budy, połapać się że nie pasuje, rozciąć żeby pasowało
to się dopiero nazywa myśl techniczna
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 04 mar 2009, 19:48
autor: bartek
na takie rzeczy to powinien byc osobny wątek
np "Uwaga mechanik chce Cie zabic"
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 04 mar 2009, 19:58
autor: domino1985
i jeszcze jedno...
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 04 mar 2009, 21:19
autor: PROCu
Pan sie nie denerwuje, Pan poczeka, blaszkie trzeba wyklepać
jak sie nie da jak sie da - więcej fantazji ...
"uwielbiam" takie patenty ale nie w swoich pojazdach
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 05 mar 2009, 00:23
autor: humin
a te drążki reakcyjne też dorabiane prze magika? czy orginał o których nie słyszałem?
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 05 mar 2009, 06:46
autor: domino1985
Wyglądają na oryginały, ale może być z tym różnie w tym samochodzie
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
: 26 maja 2009, 20:43
autor: domino1985
Update
Ostatnimi dniami wziąłem się za Miniaka bo już stanowczo za długo stoi w zamknięciu
Dziś dostał kilka nowych gratów, silnik jest ostatecznie skręcony, w komorze silnika oczyszczone każde najmniejsze ognisko rdzy, teraz schnie na niej podkład
odebrałem dziś naprawiony i wzmocniony wózek oraz wytoczone podkładki do sztywnego wózka
A wygląda to tak o: