flapjck1 pisze:i dlatego realny podzial to
1000 ( albo doprecyzowac ze "Small Block" )
1300 ( Big Block )
maxi ( swap i doladowane )
najprosciej najprzejzysciej najmniej konfliktowo
Flap wiesz, że i tak potraktuję Twój głos jako jeden chociaż od początku tej dyskusji już kilka razy poparłeś takie rozwiazanie. Upór Twój rozumiem bo też czytam posty po kolei i mam wrażenie, ze stara płyta się zacięła i już wszystkie te niby nowe pomysły podziału były grane kilkakrotnie.
Osobiście uważam również taki podział za jedyny realny do ogarnięcia w naszej sytuacji.
Nie jest on do końca zgodny z podziałem w sporcie zawodowym ale to nasza impreza dla amatorów tych mniej i tych bardziej zaawansowanych.
Jeżeli znajdą sie wśród nas ludzie o aspiracjach zawodników dążących do zdobycia licencji to APMC będzie dla nich pierwszym krokiem w tym kierunku i dalej będa mieli do czynienia już tylko z rozwiązaniami "słusznymi i prawidłowymi".
Propozycja przedstawiona w projekcie regulaminu miała w prosty sposób zabezpieczyć interesy posiadaczy aut zmodyfikowanych do pewnego stopnia (łatwego do określenia na pierwszy rzut oka). No nie udało się. Trudno. Wracamy więc do punktu wyjścia czyli tego co było w sezonie 2009. Ale z ostateczną decyzją wstrzymamy się jeszcze do konca stycznia. Może jeszcze ktoś ma coś do dodania. Dobrze było by jednak gdyby propozycje poparte były konkretnymi argumentami.