Strona 5 z 6
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 15:51
autor: sidi
dawajcie znać chwile wcześnie to może akurat i mi się uda stawić:
+48 602 704 680
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 16:18
autor: mikiV8
Oczywiście
Jeśli uda się umówić i znajomi się zgodzą, to bd dzwonił
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 16:50
autor: mikiV8
Sorry, ale w ten weekend nie da rady. Do znajomych przyjeżdża rodzina i nie będzie możliwości pracować w garażu. Ale być może uda się w następny weekend. Jak bd coś wiedział to na pewno napiszę.
PS Za namową sidiego, chyba zarejestruję autko na zabytek. Co o tym myślicie?
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 19:32
autor: sidi
kto tu kogo do czego namawiał
nic takiego nie było - pytałeś jak sobie poradziłem więc napisałem że pikuś
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 21:50
autor: mikiV8
Źle się wyraziłem.
Czytając Twoje wiadomości sam doszedłem do tego wniosku. Sorry, źle sformułowałem posta
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 21:53
autor: piekarz
Jak dla mnie to bez sensu. Pomyśl o tym ile będziesz musiał się nastarać jak będziesz chciał pojechać np. na IMMa... A korzyści chyba niewielkie z tego tytułu. W ogóle mało kto ma chyba miniaczka na żółtych(?).
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 23:06
autor: sidi
nie ma takiej tragedii - tydzień temu byłem u p.Konserwatora i na UE nie potrzeba żadnych zaświadczeń,
chyba że IMM będzie odbywał się na Ukrainie to wtedy masz problem,
trzeba się zgłosić do p.Konserwatora i od ręki dostaniesz dokumenty na wyjazd.
ja akurat nie miałem wyjścia bo autko bez pełnych dokumentów ale gdy masz namieszane w papierach i jeszcze będziesz odchudzał Mini na B1 to nie do końca wiem czy przejdzie.
W 3m jest jeszcze Mini Clubman z UK na żółtych, a pojazdów w Pomorskim jest już ponad 450 szt. więc może ktoś z poza forum chowa jakieś cudeńka w garażu
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 23:39
autor: Sadam
sidi pisze:nie ma takiej tragedii - tydzień temu byłem u p.Konserwatora i na UE nie potrzeba żadnych zaświadczeń,
chyba że IMM będzie odbywał się na Ukrainie to wtedy masz problem,
trzeba się zgłosić do p.Konserwatora i od ręki dostaniesz dokumenty na wyjazd.
ja akurat nie miałem wyjścia bo autko bez pełnych dokumentów ale gdy masz namieszane w papierach i jeszcze będziesz odchudzał Mini na B1 to nie do końca wiem czy przejdzie.
W 3m jest jeszcze Mini Clubman z UK na żółtych, a pojazdów w Pomorskim jest już ponad 450 szt. więc może ktoś z poza forum chowa jakieś cudeńka w garażu
Szwajcaria jest poza UE
choć niby w schengen, więc nie wiem jak to się ma jedno do drugiego
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 03 paź 2010, 23:42
autor: sidi
hehe, dowiem się dokładniej
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 04 paź 2010, 18:29
autor: mikiV8
Chyba faktycznie zarejestruje go na zwykłe blachy. Tak jak sidi mówił, mam zamieszane w dokumentach i nie wiem czy przejdzie
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 05 paź 2010, 17:00
autor: mikiV8
Od dziś Mini nareszcie jest już w domu
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 30 lis 2010, 16:21
autor: mikiV8
Witam po dłuższej przerwie!
Mam prośbę: czy mógłby ktoś pomóc w rozszyfrowaniu numeru silnika, bo chociaż znalazłem schemat na minimania.com , nie ogarniam za bardzo tego. Muszę kupić kondensator i przerywacz do Miniaka, a jako że na englishcars.pl są dwa typy, nie wiem który wybrać.
Numery silnika to:
99H353E-H61209
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 30 lis 2010, 17:56
autor: se7ven
Zobacz jaki masz typ aparatu zapłonowego - Lucas 45d czy 25d. Numery silnika nie są wiążące.
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 30 lis 2010, 18:03
autor: mikiV8
OK. A który aparat zapłonowy pasuje do którego przerywacza i kondensatora?
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
: 30 lis 2010, 19:24
autor: markfive
Sprawa nie jest skomplikowana. Jezeli chodzi o kondensator to jest identyczny w typach aparatów 45D i 59D. Różne są przerywacze. Jest tzw red point czyli ze ślizgaczem koloru czerwonego i blue point ze ślizgaczem koloru niebieskiego. Najprościej zobaczyć jaki kolor jest w aparacie i kupić taki sam.
Różnica między aparatem 45D i przerywaczem red point a aparatem 59D i przerywaczem blue point polega na tym że ten drugi ma dodatkowy element z wycięciem które "wchodzi" na wystajacy z pod płytki aparatu cienki bolec. Bolec ten połączony z podcisnieniowym regulatorem powoduje przesuwanie się styków po sobie co z kolei powoduje częściowe ich samooczyszczanie.
Najprawdopodobniej na silniku omawianego auta jest jeden z tych dwu typów aparatów.