Youngtimer Party 2011
Moderator: flapjck1
Re: Youngtimer Party 2011
kurde szkoda że na 1 eliminację nie dam rady ale na drugą będę robił wszystko by się pokazać
Re: Youngtimer Party 2011
Pojawię się jako kibic na pewno, jakoś do startów gotów jeszcze nie jestem, ale powoli bardzo powoli dojrzewam.
Re: Youngtimer Party 2011
Wystartuj raz a dojrzejesz do tego po pierwszym zakręcie, i nie będziesz chciał wysiąść:)
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Youngtimer Party 2011
Wódz pisze:Wystartuj raz a dojrzejesz do tego po pierwszym zakręcie, i nie będziesz chciał wysiąść:)
szczególnie szybkie dojrzewanie zapewniają dwa pierwsze zakręty w niedzielnym przejeździe toru ze startu wspólnego
ale sobota też jest super, szczególnie żeby poczuć auto
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Re: Youngtimer Party 2011
Hej, skoro będziemy razem w domku urzędować to się tu zarejestruję, bo forum podglądam od czasu do czasu;)
Co do imprezy to mam nadzieję że będzie pogoda i że nie będę tym najgłośniej chrapiącym
Co do imprezy to mam nadzieję że będzie pogoda i że nie będę tym najgłośniej chrapiącym
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Youngtimer Party 2011
MAD_DOGG pisze:Hej, skoro będziemy razem w domku urzędować to się tu zarejestruję, bo forum podglądam od czasu do czasu;)
Co do imprezy to mam nadzieję że będzie pogoda i że nie będę tym najgłośniej chrapiącym
witaj!
a chrapiącym najgłosniej zapewne nie będziesz, są powody, dla których Piotr ma osobny pokój, , szkoda że nie będzie Michała Py, bo jego chrapanie też na wysokim poziomie
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: Youngtimer Party 2011
Wódz pisze:Wystartuj raz a dojrzejesz do tego po pierwszym zakręcie, i nie będziesz chciał wysiąść:)
i tego się właśnie obawiam najbardziej
- macko
- Swój Człowiek
- Posty: 425
- Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
- Posiadane auto: mini
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Youngtimer Party 2011
Panowie,
z przyczyn finansowych muszę sobie odpuścić Poznań, a co za tym idzie zwalniam miejsce w domku. Bawcie sie dobrze.
macko
z przyczyn finansowych muszę sobie odpuścić Poznań, a co za tym idzie zwalniam miejsce w domku. Bawcie sie dobrze.
macko
maćko
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Youngtimer Party 2011
eee niedobrze.....
Re: Youngtimer Party 2011
Szoda , no to rogal nie musisz już brać turistik bed, Piotr zapewne chętnie w nogi Cie weźmie;)
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Re: Youngtimer Party 2011
Dla mnie YTP raczej jest juz nie osiagalny- poważna awaria.
Wysunęła się tulejka łacząca korbowób i tłok , i zrozbiło ryse na 2 mm w tuleji. Wszelkie cudowne rady wskazane.
Jest opcja przełożenia silnika z wiśniowego , ale to nie takie proste...
Wysunęła się tulejka łacząca korbowób i tłok , i zrozbiło ryse na 2 mm w tuleji. Wszelkie cudowne rady wskazane.
Jest opcja przełożenia silnika z wiśniowego , ale to nie takie proste...
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Youngtimer Party 2011
blok masz w ktorym szlifie?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Youngtimer Party 2011
Wódz pisze:Wszelkie cudowne rady wskazane.
Do wykonania jakiejkolwiek naprawy tego uszkodzenia konieczna jest całkowita rozbiórka silnika. Po weryfikacji części i ich stopnia zużycia na obecną chwilę, można dopiero ocenić czy wystarczy naprawić sam blok czy konieczna jest naprawa / wymiana również wielu innych pracujacych części układu korbowo tłokowego. Jeżeli jest to silnik modyfikowany do sportu naprawa musi przywrócić np. stopień sprężania taki jak był a więc w przypadku zastosowania przy naprawie seryjnych części mogą być konieczne jeszcze inne zmiany dla dostosowania do reszty np.głowicy.
Wódz pisze:jest opcja przełożenia silnika z wiśniowego ...ale to nie takie proste
No nie jet to proste bo trzeba prawdopodobnie dostosować równiez inne rzeczy - układ wydechowy, instalację zapłonową i jeszcze pewno parę innych rzeczy. Pomieszanie tych elementów z dwu róznych silników może przynieść nieoczekiwane efekty.
Bardziej realne jest raczej przygotowanie wiśniowego do najbliższych startów i jazda z mniejszym parciem na sukces do czasu zakończenia naprawy niebieskiego.
Re: Youngtimer Party 2011
macko pisze:Panowie,
z przyczyn finansowych muszę sobie odpuścić Poznań, a co za tym idzie zwalniam miejsce w domku. Bawcie sie dobrze.
macko
To może ja bym się załapał do tego magicznego domku..?