Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
te te! w ofercie od b4 do b14 - zainteresowany?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
flapjck1 pisze:te te! w ofercie od b4 do b14 - zainteresowany?
B4 to kocie a B14 to wielbłądzie gratuluje rozmiarówki
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Jaka jest oczekiwana żywotność silnika w MCS eksploatowanego zgodnie z instrukcją?
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Jeżeli chodzi o R53 to nikt ci nie powie jaka jest żywotność silnika, a na pewno nikt z bmw. Pytanie co to znaczy zgodnie z instrukcją? Ci z bmw to są do tego stopnia bezczelni (z Berlina), że na pytanie co ile km powinno się dolewać oleju, powiedzieli że nie powinno bo nie ma możliwości aby tracił olej, przy czym naprawdę zdrowe jednostki gdzieś ten olej jednak tracą.
Ogólnie jest artykuł o dwóch wadach/usterkach. Mniejszej, gdzie jakaś uszczelka korbowodu, która się wyciera czy tam parcieje i powoduje wyciek (ogólnie wymiana tego nie jest droga, po za tym, że trzeba rozebrać cały przód.) Olej wycieka tu blisko koła pasowego.
Poważniejszym przypałem jest wyciek w jakimś czujniku korbowodu spowodowany przez topniejące uszczelki. Powaga tej usterki tkwi w fakcie że olej zcieka z przodu bloku i przez pęd powietrza zostaje po prostu zwiewany, przez co nie pojawiają się plamy oleju pod autem i ciężko odkryć że mamy wyciek. Oczywiście brak szybkiej reakcji diametralnie wpływa na żywotność całej jednostki. (w razie czego nie znam się wybitnie na mechanice, także tłumaczenie może być nieprecyzyjne)
Generalnie ten silnik W11: L4 SOHC 16V to dość stara konstrukcja i to chrystlerowska. Jak mini wchodził na rynek to ten blok miał już wtedy około 10 lat. Ogólnie nie wyrabia z nowoczesną technologią która nim steruje.
Ogólnie jest artykuł o dwóch wadach/usterkach. Mniejszej, gdzie jakaś uszczelka korbowodu, która się wyciera czy tam parcieje i powoduje wyciek (ogólnie wymiana tego nie jest droga, po za tym, że trzeba rozebrać cały przód.) Olej wycieka tu blisko koła pasowego.
Poważniejszym przypałem jest wyciek w jakimś czujniku korbowodu spowodowany przez topniejące uszczelki. Powaga tej usterki tkwi w fakcie że olej zcieka z przodu bloku i przez pęd powietrza zostaje po prostu zwiewany, przez co nie pojawiają się plamy oleju pod autem i ciężko odkryć że mamy wyciek. Oczywiście brak szybkiej reakcji diametralnie wpływa na żywotność całej jednostki. (w razie czego nie znam się wybitnie na mechanice, także tłumaczenie może być nieprecyzyjne)
Generalnie ten silnik W11: L4 SOHC 16V to dość stara konstrukcja i to chrystlerowska. Jak mini wchodził na rynek to ten blok miał już wtedy około 10 lat. Ogólnie nie wyrabia z nowoczesną technologią która nim steruje.