Strona 45 z 80

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 03 sty 2012, 22:32
autor: Gibki Staruszek
morisek pisze:
Gibki Staruszek pisze:Taki gwint chcę wsadzić ...
Moja gałeczka ...
montując takie amorki - nie trzeba już gruszek?;]
hehe... też przez chwilę o tym myślałem ... gruszek nie trzeba , wszystko przejmuje gwint.
fajne bo gwint jest znacznie trwalszy .

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 11 sty 2012, 23:47
autor: big-mc
Gibki, czapka z głowy, jestem oszołomiony. Wskoczyłem na forum oglądnąć fotki i trafiłem na TO :mrgreen: . Tydzień temu przytargałem od gebelsa MINI'87 czeka teraz na rozbieranie, blacharkę i resztę prac - ale Twojej roboty to nawet nie śmiem doganiać. Pozwolę sobie podesłać czasami jakieś pytanie do Ciebie bo MINI to dla mnie nowy temat. Pierwsze o czym myślę to felgi takie jak miałeś oryginalnie na swoim CZORCIE - szukam 12' może coś poradzisz?

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 12 sty 2012, 19:55
autor: Konrad K_2
wiekszość odpowiedzi na pytania zawiera sie w jednym słowie .... zgadujcie :-)

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 15 sty 2012, 20:20
autor: Gibki Staruszek
big-mc pisze:... szukam 12' może coś poradzisz?
napisz w dziale giełda -> kupię , napewno chłopaki mają ...

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 08:18
autor: Gibki Staruszek
Czort znowu na kanale ... poprawiłem pedał sprzęgła tak aby więcej wyciągał linki i robiąc to rozłączyłem pompę hamulcową ... niestety jak podłączyłem to pedał hamulca prawie stoi i daje wielki opór. Odłączyłem ponownie pompę i prubowałem ręsznie wkrętakiem wcisnąć tłok ... idzie z oporem 1 cm i stoi ... co to może być ? Cz ręcznie pompa da się wcisnąć ... jakoś nigdy tego nie robiłem albo nie pamiętam? :neutral:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 09:00
autor: markfive
Bolec /drążek sterujący między dźwignią a pompą nie jest przypadkiem zbyt mocno "wykręcony". Jest w ogóle wyczuwalny lekki jałowy skok ( 0,5 - 1 mm) ?
Na zdjeciu widoczne jest sporo gwintu przed nakrętką kontrującą - stąd moja uwaga.

Pozdrawiam

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 10:34
autor: Gibki Staruszek
nie wiem ... wszystko działało super ... nic nie kręciłem przy pompie, tylko odłączyłem pionowy bolec od pedała żeby opuścić/wyjąć pedały. Tam z pompy może tłok jakoś wypaść albo sie zapowietrzyć ? Myślałem ,że to wina źle złożonej rury (tej poziomej) ale po dopięciu od pompy tam rusza się o.k. więc stawiam na zablokowaną pompę/serwo.

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 12:12
autor: flapjck1
pierwsza sekcja pompy powinna byc zablokowana koleczkiem ( jest pod korkiem uszczelniajacym zbiorniczka ) , moze z jakiegos powodu sekcja "wyszla" a koleczek teraz blokuje ja przed wepchnieciem na prawidlowa pozycje?

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 13:44
autor: Gibki Staruszek
flapjck1 pisze:pierwsza sekcja pompy powinna byc zablokowana koleczkiem ( jest pod korkiem uszczelniajacym zbiorniczka ) , moze z jakiegos powodu sekcja "wyszla" a koleczek teraz blokuje ja przed wepchnieciem na prawidlowa pozycje?
gdzie to jest ?

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 14:12
autor: Szolders
Zdaje się, że chodzi o 5

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 15:31
autor: markfive
Gibki Staruszek pisze:...robiąc to rozłączyłem pompę hamulcową ... niestety jak podłączyłem to pedał hamulca prawie stoi i daje wielki opór...

a w kolejnym poście

... nic nie kręciłem przy pompie, tylko odłączyłem pionowy bolec od pedała żeby opuścić/wyjąć pedały.
To co w którym miejscu rozłączałeś ? . Tylko wewnątrz kabiny przy pedałach ? A od strony komory silnika nic ? Jeżeli tak to nie szukaj błędu w pompie czy serwie tylko tam gdzie rozpinałeś. Wyglada na to to że coś mechanicznie blokuje przy przenoszeniu ruchu z pedału dalej.

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 15:50
autor: Sadam
Paweł, coś Twój plik nie działa, ale przypuszczam, że chodziło o to: :D numer się zgadza

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 16:01
autor: Gibki Staruszek
markfive pisze:
Gibki Staruszek pisze:...robiąc to rozłączyłem pompę hamulcową ... niestety jak podłączyłem to pedał hamulca prawie stoi i daje wielki opór...

a w kolejnym poście

... nic nie kręciłem przy pompie, tylko odłączyłem pionowy bolec od pedała żeby opuścić/wyjąć pedały.
To co w którym miejscu rozłączałeś ? . Tylko wewnątrz kabiny przy pedałach ? A od strony komory silnika nic ? Jeżeli tak to nie szukaj błędu w pompie czy serwie tylko tam gdzie rozpinałeś. Wyglada na to to że coś mechanicznie blokuje przy przenoszeniu ruchu z pedału dalej.
tylko tu ... mam nadzieję,ze to przy pedałach ... muszę jeszcze raz je rozebrać.
Ale czy jest sie w stanie wkrętakiem ruszyć to tłoczysko tak jak na foto ? bo mi nie idzie ?

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 17:13
autor: Sadam
jak masz zalany i odpowietrzony układ to nie jest to takie hop siup, wszystko zależne od dźwigni

zrób inaczej, odkręć pompę (2 nakrętki na obudowie serwa), odegnij ją od serwa i wtedy sprawdź jak się zachowuje pedał, jak wszystko gra to problem masz w pompie, jak nie to albo na pedale albo w serwie? właściwie to objawy są dziwne więc ciężko coś podpowiedzieć no i na tych zdjęciach też niewiele widać

z kolei od samego wyjęcia przetyczki samo się nic nie powinno poprzestawiać, a jedyna rzecz która może stawiać opór na pedale to tylko plastikowa tulejka, same też z miejsca nie wyskakują...

może coś zostawiłeś pod pedałem u góry? :D

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 mar 2012, 17:35
autor: flapjck1
albo kolek przy pedalach wystaje i zapiera sie o sciane grodziowa - poszukaj tam