Strona 6 z 7

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 10:57
autor: Psztymucel
Gdzie kupowałeś te koła :?:

Masz zamontowane dystanse z przodu :?:

Oryginały miały dwa zestawy śrub pod dystanse i bez. Wtedy nie ma problemu z luzem. Dziwne, że otwory nie pasowały. U mnie weszły bez najmniejszego problemu.

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 11:03
autor: Luomo
Psztymucel pisze:Gdzie kupowałeś te koła :?:

Masz zamontowane dystanse z przodu :?:

Oryginały miały dwa zestawy śrub pod dystanse i bez. Wtedy nie ma problemu z luzem. Dziwne, że otwory nie pasowały. U mnie weszły bez najmniejszego problemu.
Dystans standardowy: tarcza/osłona bębna. Pozdr.!

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 12:35
autor: Luomo
Jeszcze jedna fotka tyłu :D Pozdr.!

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 12:50
autor: BeMoL
OOO i to jest ten najpiękniejszy widok - jak dla mnie :P

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 14:04
autor: Twister
Dokładnie tak. Wyrównaj fotkę (jestem pedantem i symetria mnie kręci :D ) i wrzuć do kalendarza :)

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 14:05
autor: Luomo
Twister pisze:Dokładnie tak. Wyrównaj fotkę (jestem pedantem i symetria mnie kręci :D ) i wrzuć do kalendarza :)
Do kalendarza się nie nada :wink: Te trytytki facepalm Pozdr.!

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 15:09
autor: Twister
Luomo pisze:
Twister pisze:Dokładnie tak. Wyrównaj fotkę (jestem pedantem i symetria mnie kręci :D ) i wrzuć do kalendarza :)
Do kalendarza się nie nada :wink: Te trytytki facepalm Pozdr.!
Masz rację... wtopa... ŻAL.PL! :D

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 12 paź 2015, 16:43
autor: BeMoL
Trytytki sie wymiarze :lol:

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 13 paź 2015, 11:02
autor: Konrad K_2
końskie?

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 13 paź 2015, 11:07
autor: flapjck1
nieistotne

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 13 paź 2015, 18:29
autor: se7ven
markfive pisze:W przyszłości dobrze byłoby zmienić aparat zapłonowy na bezstykowy z modułem.
Najlepiej zainwestować w np. taki

http://www.ebay.co.uk/itm/123-Ignition- ... 2c9834c172

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 14 paź 2015, 13:29
autor: markfive
se7ven pisze:
markfive pisze:W przyszłości dobrze byłoby zmienić aparat zapłonowy na bezstykowy z modułem.
Najlepiej zainwestować w np. taki

http://www.ebay.co.uk/itm/123-Ignition- ... 2c9834c172
Piotr masz absolutną rację :) , ale wytaczasz moim zdaniem zbyt mocne działa w tym przypadku. Samochód prawdopodobnie nie będzie służył do wyczynu. Mam na uwadze przede wszystkim koszty kolejnej "inwestycji" w aparat programowany ( około 300 funtów) w sytuacji gdy prawdopodobne jest jeszcze ujawnienie się koniecznych jeszcze do usunięcia innych usterek.
Skoro drążymy ten konkretny temat to miałem na myśli konwersje, które polegają na wyeliminowaniu kłopotliwych styków w seryjnym aparacie.
Na ilustracji przykład : Takie rozwiązania zapłonu stosuję do gaźnikowych odbudowywanych w moim garażu silników wyposażonych w "zwykłe" stykowe aparaty. Koszt modyfikacji i jednoczesnej renowacji aparatu aktualnie od 380 zł zależnie od stanu pozostałych elementów takich jak regulatory odśrodkowy i podciśnieniowy, kopułka i palec. W porównaniu do wcześniejszych wersji, na zewnątrz aparatu nie ma żadnych dodatkowych "modułów" Wymagane jest jedynie dobranie właściwej cewki.

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 21 paź 2015, 18:48
autor: se7ven
Kupiłem taki moduł do Triumpha i niestety anglikom już dziękuję za "fuszerę" (padł po 1 godz. pracy).

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 21 paź 2015, 20:18
autor: markfive
@Piotr
Czy mógłbyś podać dokładny typ modułu? Jakiej firmy - Accuspark / Ultraspark / Aldon Ignitor ?, czy inny (chociaż podejrzewam, że wszystkie te moduły pochodzą od jednego producenta :) )
I najważniejsze z jaka cewką współpracował ten moduł - konkretnie oporność uzwojenia pierwotnego i napięcie zasilania cewki i modułu.
Dla mnie to ważne informacje ponieważ aktualnie zakupiłem kilka modułów do konwersji, a montowane poprzednie (2 lata temu) dotychczas pracują bez zarzutu.

Jak do tej pory wszelkie rekordy biły u mnie nowe kondensatory do zapłonów stykowych. Kilka działało do 2-3 minut pracy silnika i musiałem zamieniać je na stare wymontowane z kilkunastoletnich używanych aparatów Lucasa.

Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ

: 29 gru 2015, 13:43
autor: Luomo
Miniak w listopadowej scenerii :)