Strona 6 z 7

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 01 mar 2017, 10:46
autor: Drail
137kkm i nic. Więc się nie przejmuj aż tak ;)

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 01 mar 2017, 11:52
autor: Saguaro
pocieszyłeś mnie :D może nie wszystkie wadliwe ;)

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 06 mar 2017, 01:30
autor: dawid
SZYBKIE PYTANIE:

Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?

Screen z realoem dot. tej pompy


Obrazek

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 06 mar 2017, 01:42
autor: Jaśnie Panicz
dawid pisze:SZYBKIE PYTANIE:

Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?

Screen z realoem dot. tej pompy


Obrazek

Według mnie będzie pasować tylko ta poliftowa pompa continentala z końcówką 429, pozostała to pompa boscha zupełnie inna i nie da się jej zamontować P&P.

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 07 mar 2017, 22:49
autor: Jaśnie Panicz
dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT

z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".

Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
I jak pompa kupiłeś?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 08 mar 2017, 01:08
autor: dawid
Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
I jak pompa kupiłeś?
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem facepalm

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 15 mar 2017, 00:18
autor: Jaśnie Panicz
I jak pompa kupiłeś?[/quote]

jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem facepalm[/quote]


Wymieniłeś? działa?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 16 mar 2017, 02:03
autor: dawid
Jaśnie Panicz pisze:I jak pompa kupiłeś?
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem facepalm[/quote]


Wymieniłeś? działa?[/quote]

Tak, brałem z ASO. Znów można przyjemnie jeździć, a nie zawali droga.

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 16 mar 2017, 11:29
autor: Inferno
A koszt tej w ASO tak jak było wcześniej około 4kpln?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 17 mar 2017, 00:42
autor: dawid
3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 mar 2017, 12:33
autor: Jaśnie Panicz
dawid pisze:3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł
Czyli nadal nikt nie jeździ z pompą z PSA 1920RT i potwierdzi czy mu działa, czekamy na tego pierwszego więc.

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 mar 2017, 13:46
autor: Inferno
To sporo kasy. Tez jestem ciekawy tego pierwszego z PSA:-)

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 19 mar 2017, 18:57
autor: dawid
Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 19 mar 2017, 22:25
autor: Inferno
Zdaje sobie sprawę ze to fura kasy, absolutnie to nie był jakikolwiek wyrzut. Zwyczajnie jestem ciekawy ale zupełnie się nie dziwie ze nie zaryzykowałeś

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 20 mar 2017, 15:28
autor: Jaśnie Panicz
dawid pisze:Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)

Miałeś jakieś zniżki na to 3.5? bo widzę cenę 4.5 :)