Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
: 01 mar 2017, 10:46
137kkm i nic. Więc się nie przejmuj aż tak
dawid pisze:SZYBKIE PYTANIE:
Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?
Screen z realoem dot. tej pompy
I jak pompa kupiłeś?dawid pisze:Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).Jaśnie Panicz pisze:dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".
Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość
No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnemJaśnie Panicz pisze:I jak pompa kupiłeś?dawid pisze:Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).Jaśnie Panicz pisze:
No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem [/quote]Jaśnie Panicz pisze:I jak pompa kupiłeś?
Czyli nadal nikt nie jeździ z pompą z PSA 1920RT i potwierdzi czy mu działa, czekamy na tego pierwszego więc.dawid pisze:3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł
dawid pisze:Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)