gaz
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: gaz
jak bedziesz sprawdzal to sprawdz czy komp przy pelnym obciazeniu nie dopina paliwa do gazu zeby dobrze chodzilo
bo tak sie dzieje w moim 110 konnym dupowozie jak jade ostro, a parownik niby tez do okolo 200 koni mial starczyc
bo tak sie dzieje w moim 110 konnym dupowozie jak jade ostro, a parownik niby tez do okolo 200 koni mial starczyc
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: gaz
taki miał być "plan awaryjny", ale reduktor niby daje rady. w sumie sprawdzę. standardowy niby jest do 180KM i dlatego dołożyłem kilka setek, aby dali mocniejszy, bo mam w głowie plan na zmniejszenie kółka kompresora i strojenie.
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: gaz
butla ma 50litrów, wchodzi 40. przy moich 120km dziennie przy mniejszej butli co drugi dzień bym musiał tankować...hello pisze:z tą butlą to trochę popłynąłeś, widziałem w sieci Coopery z mniejszymi, to jeszcze zostaje kawałek bagażnika wtedy, a tu masakra, nie ma po co klapy nawet otwierać
a kilka rzeczy idzie tam jeszcze zmieścić, szału nie ma, ale nigdy nie było. do wożenia dużych gabarytów mam sejko van
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: gaz
coś tam poszukałem. standardowy bełkot, że mini nie zaleca, bo może się co wypali, że projektowane pod gasoline itd.hz10 pisze:niestety nie, było to jakiś czas temu ale fraza szukana w google to "r53 lpg" o ile dobrze pamiętam.
często padało słowo "might happen" i najlepsze było, że wzrośnie waga auta, co wpłynie na komfort i prowadzenie
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: gaz
a to chyba kwestia instalacji, nie auta... mnie ostrzegali, że przy tych mocach, jak reduktor nie wydoi, to mogą ustawić tak, że powyżej 5krpm będzie dolewał kilka% benzyny, ale omieliśmy to zakładając większy (droższy i wydajniejszy niby) reduktor.hz10 pisze: chodziło mi o 4 tyś obrotów i przełączał z powrotem na bene
Re: gaz
gazownicy często zakładając większy reduktor myślą że będzie stabilniejsze ciśnienie w silnikach doładowanych co niestety nie jest prawdą. wine spadków ciśnienia ponosi gówniane zasilanie w gaz a mianowicie wielozawór w butli oraz zawór odcinający przed reduktorem. są one tak skonstruowane że mają niecałe 1.5 mm średnicy wewnątrz dopiero te pod 8mm miedź mają 3mm co i tak do dużych mocy jest do dupy. mam punto z silnikiem generującym około 300 ps z gazem i wszystko musiałem przerabiać ( rozwiercać ) aby ciśnienie nie spadało.
Re: gaz
Panowie,
mam gaz w swoim Mini S i chodzi idealnie, jak by nie gong który informuje o końcu gazu i przełączeniu się na benzynę to nawet bym nie wiedział na czym jadę w danej chwili.
Problem butli i bagażnika? No cóż coś za coś, mam 40 litrów butlę z tym że średnica duża za to jest dość krótka i pół bagażnika zostaje jeszcze.
Instalacja jest Staga, dobre wtryskiwacze i naprawdę chodzi miodzio
Polecam
mam gaz w swoim Mini S i chodzi idealnie, jak by nie gong który informuje o końcu gazu i przełączeniu się na benzynę to nawet bym nie wiedział na czym jadę w danej chwili.
Problem butli i bagażnika? No cóż coś za coś, mam 40 litrów butlę z tym że średnica duża za to jest dość krótka i pół bagażnika zostaje jeszcze.
Instalacja jest Staga, dobre wtryskiwacze i naprawdę chodzi miodzio
Polecam