Strona 6 z 7
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 00:05
autor: makrojal
Tomek_K. pisze:Sadam pisze: w takim razie kup S3
mini zawsze będzie awaryjne, nawet seryjne
W koncu to brytyjczyk.
ale jak wsadzisz silnik z Hondy, zmienisz zawieszenie itd. to z brytyjczyka zostaną tylko gnijące blachy
, a to się trochę czasu psuje
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 00:32
autor: czestermo
błagam kup sobie inny samochod niz mini!!!
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 08:33
autor: Wedymin
Saint pisze:Można pójść do fryzjera, albo strzelić klocka- zawsze to kilogramy do przodu
Szyby na poliwęglan, drzwi, front, bagażnik ze szkła, lekkie kółka, alu zaciski... i tego typu bajery.W sumie to ja się nie znam.
Można se jeszcze liposakszyn zrobić
[ Dodano: Czw 28 Lut, 2008 ]Tomek_K. pisze:Przestraszyles mnie troche z ta awaryjnosci, wprawdzie bedzie to moj drugi samochod, ale ja nie jestem przyzwyczajony do usterek - od osmiu lat mam japonskie samochody i nie mialem do tej pory z nimi wiekszych klopotow.
Trochę się za kolegami powtórzę: Mini nie kupuje się ze względu na bezawaryjność.
Zresztą, jak Tobie wg planów z Mini sama buda zostanie (i to nie cała) to gdziesz masz mieć te usterki? Na dachu?
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 09:03
autor: Saint
Chłopaki... yyyy..... jaka awaryjność ?
nie straszcie mnie.
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 09:15
autor: icemac
Saint pisze:Chłopaki... yyyy..... jaka awaryjność ?
nie straszcie mnie.
awaria za awarią i na dodatek awarią poganiana
P.S.
cóż począć większość ma widowsa
P.S.2
mini ma się dla lansu, coby powoli sunąć po mieście, a nie pędzić jak niektórzy po niedziurawych nielicznych odcinkach dróg.
Niech pospólstwo się patrzy jak się inni lansują w swoich małych, "powolnych" maszynach
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 10:31
autor: Tomek_K.
Kto ma najmocniejsze Mini Classic na forum?
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 10:53
autor: Sadam
po oficjalnych pomiarach na hamowni?
to zdaje się, że ja - moc masz niżej
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 11:45
autor: Tomek_K.
Sadam pisze:po oficjalnych pomiarach na hamowni?
to zdaje się, że ja - moc masz niżej
A wiesz kto w Polsce buduje/odbudowuje silniki do Mini? Schodzac na ziemie zaczynam myslec o 1.3Turbo o mocy 100KM z litra.
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 12:09
autor: Beny
Tomek_K. pisze:Sadam pisze:po oficjalnych pomiarach na hamowni?
to zdaje się, że ja - moc masz niżej
A wiesz kto w Polsce buduje/odbudowuje silniki do Mini? Schodzac na ziemie zaczynam myslec o 1.3Turbo o mocy 100KM z litra.
zaglądnij na stronę
www.markfive.republika.pl , chyba robią jakieś turbo teraz
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 14:05
autor: Tomek_K.
macko pisze:tzn chcesz 1.3 Turbo o mocy 130 KM czy 100 KM z litrówki? Jeżeli chcesz dłubać poczciwą litrówkę, to jest ponoć niewinna przeróbka, która podnosi moc takiego miniacza:
http://www.turbo-mini.com/62147.htmlmaciek
Chce 1.3 Turbo o mocy 130KM czyli 100KM z litra.
Cos takiego.
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 14:30
autor: icemac
Tomek_K. pisze:Chce 1.3 Turbo o mocy 130KM czyli 100KM z litra.
aleś przeliczył
to nie suzuki wagon r+ gdzie z litra masz 101KM - trochę nie ta generacja silników, ale cóż ...
robisz co chcesz
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 14:30
autor: Wedymin
A czemu nie
TO ?
Chyba bliższe Twojemu celowi, nie? 170 KM...
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 15:43
autor: tess
Witam
Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze. Z silnikiem mini jest jeden problem, trzy punkty podparcia wału, tak jak w maluchu. Teoretycznie można różne sztuki robić i dochodzić nawet do 200km, nie jest to specjalny problem techniczny. Problemem jest wał który po prostu tego nie wytrzyma. Oczywiście istnieją wały kute i o grubszych czopach, które są wytrzymalsze od standardu ale cudów nie ma. Moim skromnym zdaniem w miarę bezpieczna dla tego silnika, ze standardowym wałem, moc to około 100km. Im wyżej z mocą poza tą granice tym większe szanse na złamanie wału i totalną demolkę. Tak kiedyś było z naszymi poczciwymi fiatami 125 w sporcie, kto nie przesadził za bardzo powyżej 100km, ten spokojnie kończył rajd, jeśli oczywiście nie wypakował. Ci którzy szli ostro powyżej tej granicy mocy, jechali szybciej, ale krócej, z reguły kończąc przed metą, z powodu awarii silnika. Oczywiście nie znaczy to że nie można zrobić silnika np. 130 konnego i delikatnie go eksploatując, cieszyć się nim długo, ale mając taki motor ciężko jest go nie deptać. Z drugiej strony jeśli ten silnik będzie miał wał, korby i tłoki kute powinien spokojnie wytrzymać, nawet ostrą drogową eksploatacje.
Pozdrawiam
Wojtek
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 18:55
autor: Wedymin
A center main strap, czy jak tam to się nazywa? Nie wzmacnia podparcia wału?
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
: 28 lut 2008, 19:02
autor: flapjck1
wzmacnia, ale w ograniczonym zakresie
nic nie zastapi 5ciu podpor