Strona 6 z 8
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 15 kwie 2010, 21:18
autor: Voyth
Mam takie pytanie do kolegów znających się na mechanice - mam do wymiany uszczelniacz prawej półosi, ponieważ nie trzyma i się poci - dookoła jest trochę mokro. Nie leje się strumieniem, ale lekko sączy. Teraz pytanie - czy ma to wpływ na pracę skrzyni biegów - sztywna praca, wręcz jakby na sucho i że np. oleju w skrzyni jest mało poprzez ten wyciek ? Sorry jeśli walnąłem jakąś głupotę, ale na tym się nie znam
Dodam, jeśli byłoby potrzebne - MINI One R50.
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 15 kwie 2010, 21:26
autor: flapjck1
jesli ten wyciek trwa dlugo to owszsem moze byc przez to malo oleju w skrzyni ( zwykle jest go tam okolo 1,5-2 l )
jesli jest malo oleju to owszem moze miec to wplyw na gorsza prace ( glosnosc, "haczenie" przy wybieraniu )
w znakomitej wiekszosc aut ( z tzw, sucha polosia ) wymiana uszczelniacza na stanowisku zajmuje okolo 45 minut
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 01 maja 2010, 12:55
autor: Phantomas
Witek pisze:PiterGehry pisze:A tak w ogóle - czy ktoś z forumowiczów, posiadaczy MINI starszych roczników, miał styczność, a może już skorzystał z usługi "polerowania" reflektorów...czy jak to tam się nazywa... Czy możecie podpowiedzieć, czy to ma faktycznie sens, czy w ogóle da się zregenerować reflektory, które już trochę "ściemniały"... i dają słabsze światło? Jak poprawić jakość oświetlenia drogowego, w autku z 2001 roku....I jak to wygląda w praktyce, tudzież cenowo....
Pozdrawiam:)
Tak odgrzebuję, bo dopiero co wyczytałem
Nie wiem co masz na myśli jako polerowanie reflektorów, ale ja w innym samochodzie potraktowałem światłą pastą polerską do transparentnych plastików:
http://www.meguiars.pl/shop/product_inf ... cts_id=294 . Efekt był naprawdę świetny. Jakość światła dużo lepsza. Zniknął problem matowych szkieł oraz zbyt dużego rozproszenia światła.
W.
Dzięki Witek
Mniej więcej o to chodziło. Regeneracja reflektorów o którą pytałem - to właśnie wykonywane w jakiś tam warsztatach polerowanie reflektorów - które już po ciemniały i dają słabsze światło, zbyt rozproszone - tak słyszałem. Podobno jest to alternatywa dla osób które nie chcą kupować nowych reflektorów, by móc cieszyć się właściwym oświetleniem....
Witek i ty nadal używasz tej pasty? To wystarczy użyć tylko raz, czy co jakiś czas?
Pozdrawiam
Piter
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 01 maja 2010, 20:38
autor: Phantomas
Witek pisze:Ja użyłem ją na innym aucie (9 letnim) użyłem raz i przez następne 30000 km nie miałem potrzeby.
Ważne jest też w jakim stanie jest samo szkło (plastik), bo jeżeli to są małe ryski (coś a'la pajęczyny) to pomoże. Jeżeli jednak masz duże ubytki to może nie pomóc.
W.
To w takim razie to jest to czego szukam
Dzięki
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 02 maja 2010, 01:45
autor: dawid
dowiedz sie wiecej o szkle na kloszach..
na jakims moto forum czytalem o tym srodku, i na niektorych kloszach, ktore zawieraja cos tam (jakis polipropylen czy cos) po uzyciu - szklo matowieje..
chcialem sobie tez wypolerowac, ale zrezygnowalem, wiec jak Ty przetestujesz ta sprawe to podziel sie rezultatem
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 02 maja 2010, 03:18
autor: matthew90
witam, nie chciałem tworzyć nowego tematu, więc mam pytanie tutaj czy wie ktoś może co może być powodem pisku przy obrotach? przy dodawaniu gazu się to nasila.. i się tak zastanawiam co może być tego powodem czy można na tym jeździć?
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 02 maja 2010, 08:29
autor: flapjck1
nasila sie przy wlaczonych swiatlach radiu ew klimie?
jak tak to jakis pasek i trzeba to poprawic bo peknie i narobi szkod
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 02 maja 2010, 13:39
autor: speedfight
do polerowania lamp...
polecam papier wodny 2000... dobrze przytrzeć lampę
i pastę polerska G3 i przydałaby się też do tego najlepiej polerka:)
u mnie w r50 jest jak nówka a robiłem już to ponad rok temu.
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 03 maja 2010, 20:12
autor: matthew90
flapjck1 pisze:nasila sie przy wlaczonych swiatlach radiu ew klimie?
jak tak to jakis pasek i trzeba to poprawic bo peknie i narobi szkod
właśnie kurde nie.. po prostu sobie coś tak jakby gwizda zwłaszcza przy dodawaniu gazu
nie mam pojęcia co to może być, też tak myślałem że to pasek jednak to nie to
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 03 maja 2010, 23:05
autor: Voyth
A robi Ci się tak tylo na zimnym, czy jak dojdzie do 90 stopni też ?
Jeśli do 90 stopni, a później cicho, to miałem ten sam przypadek - pasek alternatora. Po wymianie cisza jak makiem zasiał
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 04 maja 2010, 20:28
autor: matthew90
Voyth pisze:A robi Ci się tak tylo na zimnym, czy jak dojdzie do 90 stopni też ?
Jeśli do 90 stopni, a później cicho, to miałem ten sam przypadek - pasek alternatora. Po wymianie cisza jak makiem zasiał
możliwe że to jest to o czym mówisz
bo w nie za fajnym stanie jest teraz..
a gdzie kupiłeś? ASO? jaka cena?
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 06 maja 2010, 20:27
autor: hello
w temacie składania do kupy MINI R50 - który łącznik stabilizatora będzie pasował do ONE D'05:
http://allegro.pl/item1024728039_laczni ... er_02.html
czy
http://allegro.pl/item1024728087_laczni ... ooper.html
w/g real oem wychodzi mi że ten pierwszy ale wolę się upewnić..
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 06 maja 2010, 21:11
autor: Voyth
Pierwszy link to przód, a drugi tył
Zobacz sobie dla pewności tutaj u Rogala:
http://englishcars.pl/?categoryID=1085
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 06 maja 2010, 21:40
autor: matthew90
tak jak pisał
flapjck1 wysiada mi skrzynia biegów, dzisiaj już zaczęło coś totalnie "strzelać" zwłaszcza przy 1 ( na 2 troszkę mniej) przy wyższych obrotach najwięcej.. będzie to zapewne skrzynia.. teraz mam pytanie czy opłaca się kupować jakąś używaną z allegro ? czy może lepiej oddać do regeneracji?
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
: 06 maja 2010, 21:47
autor: Voyth
Matthew90 a występuje to u Ciebie najbardziej jak dodasz gazu do ok. 3500 - 4000 obrotów i puścisz gaz, czy tylko przy przyspieszaniu ?
U mnie na 1 i 2 przy przyspieszeniu do ok. 3500 - 4000 i puszczeniu gazu słychać charczenie, na wyższych biegach tego nie ma jak już pisałem wcześniej