Strona 6 z 9
Re: MRW 2010
: 06 wrz 2010, 14:43
autor: SAMMMPŻ Rado
jak kobitki potwierdzą masowy udział zrzucam wagę nie tylko z fury
i nie nastawiam się już na wynik
Re: MRW 2010
: 06 wrz 2010, 14:59
autor: marzenie
SAMMMPŻ Rado pisze:jak kobitki potwierdzą masowy udział nie nastawiam się już na wynik
i słusznie! bo w przyszłym sezonie pokażemy na co nas stać!
Re: MRW 2010
: 06 wrz 2010, 15:19
autor: dahoovka
humin pisze:Martuś?
Jak słodko... Tak, to ja.
I tak, skopiemy wam tyłki!
Słodko będzie patrzeć, jak wstajecie rano biegać, żeby zrzucić parę kilo. Znaczy... przepraszam... parę sekund
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 09:34
autor: SAMMMPŻ Rado
Tak z innego beczki , no ale...
Po pierwsze dzięki za fajny sezon i zdrową rywalizację podczas 4 eliminacji, druga sprawa to kwestia tego co zaobserwowałem - uwagi do klas i co za tym idzie wg. mnie do ewentualnej większej liczby uczestników ( zachęta dla nowych twarzy...)
Stworzenie dwóch grup:
1.PRO/MAX
i w niej uważam powinna znjdować się czołówka upalaczy i tuningowców ( powiedzmy pierwsze 10-12 miejsc z obecnej generalki)
Prawda jest taka że pierwsza 5-6 jest poza konkurencją i ściga się tylko o kolejność na każdej eliminacji ( tu nie ma i pewnie nie będzie w 2011 niespodzianke większych)
2. AMATEUR/NOVICE
nowi + osoby które nie ruszają swoich seryjnych samochodów w podziale na dwie klasy 1000 i 1300
Będzie to raczej lepszy układ niż obecna łapanka do klas.
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 12:32
autor: Beny
Radku, propozycja w sumie dobra, tylko że podział może być tylko pod kątem stopnia modyfikacji samochodów, a nie pod kątem umiejętności, zresztą dyskujsja regulaminowa już się toczy,
a co myślisz o takim podziale (to tylko teoria)
1. klasa orginalnych mini (kompletne wnętrze, seryjny silnik, opony bez advan 032 i 048, slick)
2. klasa sport (modyfikowane do sportu w oparciu o silniki mini, opny advan 032, 048, inne podobne)
3. klasa max (swapy, doładowane, opony slick)
4. nagroda dla najlepszego debiutanta
5. nagroda dla najlepszej z Pań
6. nagroda za "ducha rywalizacji", "team spirit" zwał jak zwał i szczegóły można ustalić:)
no ale do dyskusji regulaminowych apmc jest osobny dział forum i tam coś wymyślimy przez zimę
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 14:04
autor: SAMMMPŻ Rado
No może być i tak, bardzo fajnie ujęte. Wymyślcie tak aby było zachęcające dla nowych. Z podziałem wg. miejsc miałem na myśli moje prywatne obserwacje, zrobicie w gronie decydentów pewnie inaczej - ale chodzi mi jedynie o fakty jak to na torze wygląda jeśli chodzi o czasy przejazdów. Czołówka po prostu jedna liga - najlepiej PRO i zaszczytem dla każdego kto w niej nie jest byłoby wejście do tego elitarnego grona ( taki był mój zamysł ).
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 15:30
autor: Beny
Radku, nikt nikomu nigdy nie bronił szybciej z zakrętów wychodzić
ćwicz, ćwicz, masz całą jesień, zimę, wiosnę , a patrząc na twoje potępy w pucharze w tym roku, to chyba nie masz na co narzekać ... no ja chciałbym mieć pod maską tyle co ty
, aczkolwiek opanowanie tego to inna bajka
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 16:07
autor: SAMMMPŻ Rado
no fakt - trzeba zacząć trenować - bo inaczej w przyszłym roku postepu nie będzie, może się uda zbudować MK I to wtedy do klasy OLDSCHOOL wejdę jako jedyny i puchar gwarantowany co raz...
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 16:19
autor: Wódz
To jak dla mnie takim autem na tor nie powinieneś wyjeżdzać , ale to moje subiektywne zdanie.
Pzdr
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 16:45
autor: SAMMMPŻ Rado
co racja to racja, i zapomniałem dodać że jak nie będzie padało
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 16:58
autor: Beny
zrobimy klasę tylko dla orłów
warunki: musi padać, muszą założyć slicki i muszą mieć idealnie odrestaurowane mk1,
radek - ty jesteś pierwszy, namówimy kocioła - lepiej niech mk1 zginie w boju niż ma gnić w garażu
może znajdziemy jeszcze paru świrów, może ja sam w końcu zrobię mk1
Re: MRW 2010
: 13 wrz 2010, 23:33
autor: Konrad K_2
od 3 lat wygrywam klase wirtual a zadnego pucharu nie mam
Re: MRW 2010
: 14 wrz 2010, 00:01
autor: markfive
SAMMMPŻ Rado pisze:...Prawda jest taka że pierwsza 5-6 jest poza konkurencją i ściga się tylko o kolejność na każdej eliminacji ( tu nie ma i pewnie nie będzie w 2011 niespodzianke większych)
....Będzie to raczej lepszy układ niż obecna łapanka do klas.
Czy jest to nienormalne, ze najlepsi są w czołówce ?
Czy jeżeli są najlepsi to w kolejnym sezonie jest czymś nadzwyczajnym, że znów sytuacja się powtórzy ?
Już w ubiegłym sezonie były głosy, że klasyfikacja jest nudna bo ciagle wygrywaja te same osoby. No i co z tego ? A kto ma wygrywać ? ludzie z końca tabeli ?
W regulaminie 2010 zostały utworzone nowe klasy właśnie po to by wiecej osób mogło cieszyc się ze swoich zwycięstw nie koniecznie bedąc w ścisłej czołówce. O jakiej łapance do klas piszesz ? Tego zupełnie nie rozumiem. Brak dostatecznej liczby zawodników w eliminacji sezonu nie oznacza , że klasy należy likwidować. Puchar nie jest zorganizowany wyłącznie dla ludzi którzy w nim dziś uczestniczą ale dla większej grupy potencjalnych amatorów rywalizacji. Regulamin nie będzie naginany tak by aktualna czołówka zawsze nią była eliminując wszelką konkurencję.
Co do zaszeregowania w klasach w tym sezonie nie mam sobie nic do zarzucenia. Staram się patrzeć na sprawy bezstronnie i muszę podejmować decyzje na bieżąco. Jeżeli były jakieś odstepstwa to tylko takie które nie miały decydujacego wpływu na wynik. Potrafię odróżnić co realnie poprawia parametry techniczne samochodu a co jest tylko złudnym wrażeniem mocy i wizualnego charakteru auta.
Jakiego "lepszego układu" oczekujesz? I dla kogo lepszego?
Uważam, że obecny podział klas jest i tak wystarczajaco rozbudowany. Startujac w innych imprezach nigdzie nie mamy takich mozliwości jak w naszym pucharze. Jest tylko podział na pojemności ewentualnie przelicznik dla doładowania i koniec.
Re: MRW 2010
: 14 wrz 2010, 08:30
autor: czestermo
howk
jedyną zmianą do tego rocznej powinno być przeniesienie takich samochodów jak flapa, michała, czy waldka (choć nie wiem jak z gładką gumą) do pro
w max tylko totalne wydumki jak swap
Re: MRW 2010
: 14 wrz 2010, 09:26
autor: SAMMMPŻ Rado
Marek,
oczywiście wygrywają najlepsi i tak dalej będzie, co miałem na myśli to napisałem - jeśłi nie rozumiesz - trudno.
łapanka do klas była oczywista i pisząc że nie wiesz co mam na myśli idziesz za daleko.
W klasie 1000 PRO ktoś z nas zażartował niesmacznie klasyfikując do niej wozy będące faktycznie na poziomie MAX/PRO i w klasie MAX również dopuszczane są samochody które nie powinny w niej być - wiesz o tym doskonale.
Piszę cały czas że to są moje spostrzeżenia jedynie a celem jest aby pojawiło się więcej chętnych. I prośba o nie obrażanie się i mniej emocjonalny ton, na pewno nie jest moją intencją obrażanie się na bardziej doświadczonych kolegów od których chcę się uczyć sprawnej jazdy na torze.