Strona 6 z 6
Re: Sprzęgło
: 02 sty 2012, 11:48
autor: zoy
No to Panowie pojechaliście! Na każdym forum co jakiś czas pojawiają się takie dyskusje i napisze tak. Zdajecie sobie sprawę ze potencjalni wasi klienci czytają te wypociny ? Chyba nie.
Podsumowując, jako klient wolę budować swoje silniki w firmie której właściciele/pracownicy nie siedzi na forach i nie walczy z konkurencją na oczach innych! Tak więc dziękuje za ofertę regeneracji koładwumasowego, raczej nie skorzystam (co nie oznacza że B18C+T nie zhamuje i wystroje w Promotorze)

.
Re: Sprzęgło
: 02 sty 2012, 14:52
autor: krzyss
Przeczytalem calosc jeszcze przed "ocenzurowaniem" i nie uwazam ze dyskutowanie na forach jest zle. Wrecz przeciwnie jest bardzo dobre, bo czesto w trakcie dyskusji dowiadujemy sie roznych ciekawych informacji ktorych bysmy nie sprawdzili gdyby nie silny impuls dyskusji.
Jedno co jest zle to dogryzanie sobie i wyzywanie sie od "pajacy" czy w inny podobny sposob drwienie ze swojego rozmowcy.
Prawda zawsze lezy po srodku a nawet "wielcy specjalisci" czesto popelniaja bledy i mowia to co im akurat wygodnie. Ostatnio tez mialem przypadek ze skrzynia DSG (wiem ze nie na temat) i jeden "poważany tuner" w Wawie twierdzil ze te skrzynie znosza bardzo duzo i sa bez-awaryjne i wogole to lepiej nawet do tunningu miec DSG niz zwykla skrzynie z normalnym kolem 2-masowym.
Po 6 miesiacach w mojej skrzyni ulegla uszkodzeniu mechatronika... i przy okazji u tego samego tunera o tym wspomnialem i wtedy sie dowiedzialem ze skrzynie DSG tak maja, ze sa awaryjne i zebym sie przyzwyczail ze co 30-60kkm sie cos sypnie i ogolnie to nic dobrego takie DSG...
I badz tu madry czlowieku....
Co do pisania programow na przyslowiowym "kolanie" to mysle ze 50% wszystkich tunningow jest robionych wg szablonow postepowania, a nie jest "szyte na miare"
Owszem zawsze wprowadzi sie jakies tam poprawki, ale wystarczy ze w warsztacie zrobi sie "korek" stojacych aut i nagle wszystko przyspiesza i leca KM jak z karabinu.
Zeby nie bylo, ja nie jestem zadnym znawca, raptem mialem kilka aut ktorych poprawialem osiagi w roznych firmach. W wielu bylem na rozmowach, zadawalem pytania itp.
Pisze to jako czlowiek ktory stoi w roli klienta, i niestety zgadzam sie ze stwierdzeniem ze jak cos sie sypnie to i tak jest moja wina a gwarancja to jest wirtualna !
Re: Sprzęgło
: 02 sty 2012, 16:11
autor: bob.dsk
Wg mnie nie nie ma co dyskutować że zaraz komuś się coś popsuje bo to jest wróżenie.
Jak robisz tuning i modyfikujesz to co fabryka zrobiła licz się z tym że coś moż ale też nie musi się popsuć. Są to tylko samochody i czasami te które wyjechały z fabryki się psują a te po modyfikacjach nie jak i odwrotnie.
BTW.
Dobrze że mam skrzynie od Wigry III

Re: Sprzęgło
: 02 sty 2012, 16:34
autor: flapjck1
dyskusja jest ok, nawet przytaczanie roznych danych jest ok, ale nie jest ok obrzucanie sie inwektywami tylko dlatego ze ktos ma inne zdanie
a w tym potoku info chyba nikt poza fabryka nie bylby w stanie sie ustosunkowac

dlatego czyszczenie wyglada jak wyglada - nie mam czasu na wypikanie #%$^$%^&^# i kasowanie pojedynczych zdan
Re: Sprzęgło
: 02 sty 2012, 21:18
autor: humin
flap nie tłumacz się
starzejesz się i miękki się robisz cycu hehe

sprzęgło
: 26 lut 2013, 16:59
autor: SEB 11
witam
proszę o pomoc w wymianie sprzęgła a mianowicie jak wyciągnąć z auta czy trzeba z całym silnikem czy nie prosze o pomoc dziekuję
Re: Sprzęgło
: 27 lut 2013, 11:20
autor: Brennt
ztcw trzeba rozlozyc caly przod + wyjac silnik - roboty od cholery

Re: Sprzęgło
: 16 mar 2013, 19:35
autor: Lolo
Czy może ktoś sprecyzować co do koła dwumasowego?
W MCS jest na pewno. Ale czy w R50 1.6 116KM nie ma czasem jednomasy?
Dzięki za pomoc.
Re: Sprzęgło
: 16 mar 2013, 19:49
autor: alan
Piekny jednomas

Re: Sprzęgło
: 16 mar 2013, 19:54
autor: Lolo