Gibki Cooper 91r " MAŁY "
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
wydluzyles FD ? czemu?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
nie ... raczej zmniejszyłem ... nie mierzyłem ale chyba z 4,4 na 4,2 . Tam jest 2-3 zęby mniej, w każdym razie te nowe koło ma średnicę mniejszą około 1cm. Więc będzie się szybciej obracało przy tych samych obrotach silnika a jak tak to koła się będą szybciej kręcić. Głównie chodziło mi o 5 bieg bo przy 100km/h silnik ma wysokie obroty i zaczyna sporo palić.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
no owszem, zmniejszyles FD czyli wydluzyles FD
wszystko się zgadza
wszystko się zgadza
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
aaa ... no wydłużyłem ... ale wiesz co chciałem uzyskać ? mam nadzieje ,że to sobie dobrze rozkminiłem ? Większość ludzi w hondach robi odwrotnie czyli skraca biegi , ja musiałem nadrobić straty w wielkości felgi ... mam nadzieje ,że wyjdzie chociaż tak jak bym miał założone wcześniej 13'' i łożyska sie nie posypią bo ogien z rury napewno pójdzie ....
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
a czemu nie wziąłeś od razu skrzyni z FD 3,250 - seryjne miniakowe 3,1 to fajne przełożenie godzące przyspieszenie i autostradę, przy Twoim silniku było by ekstra, do tego czwórka jest 1:1 (prawie) a piątka 0,7 - lepsza trakcja i dłuższe biegi, zrobiłbyś remont i temat załatwiony skrzynie z d15b8 lub z1 chodzą na allegro za 200-400zł
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
moja jest linkowa a tamte hydrauliki i z tego co wiem nie spasujesz już tego bez tokarek i super majstra.Ludzie nie łączą tych skrzyń. Doczytałem ,że w crx FD jest 3.888 a miałem chyba 4,2 wiec chyba będzie gut.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2014, 14:46 przez Gibki Staruszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
mówisz o sterowaniu sprzęgła?
oryginalnie miałeś hydraulikę, także problemu by nie było, ale jak zdążyłeś przerobić na linkę to faktycznie
oryginalnie miałeś hydraulikę, także problemu by nie było, ale jak zdążyłeś przerobić na linkę to faktycznie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
nie ... odwrotnie . Skrzynia jest od IV gena , była i jest na linkę . Do tego jest na mniejszych łożyskach i wyjścia na przeguby wewnętrzne są mniejsze więc też nie mogłem zmieniać dyfra bo robić znowu półosie to mi się nie uśmiecha
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
a no to wiele wyjaśnia, ja w domyśle zawsze mam V gen.
nie mniej dla potomnych to warto od razu pomyśleć o skrzynkach z FD 3,25:1
nie mniej dla potomnych to warto od razu pomyśleć o skrzynkach z FD 3,25:1
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
dla potomnych swapowiczów to powiem ,że odrazu pakować 13'' koła.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
stop stop
opona 175/50/13 jest NIZSZA!!!!!!! od opony 165/70/10 czy 165/60/12, a bardzo zblizona do 165/55/12
opona 175/50/13 jest NIZSZA!!!!!!! od opony 165/70/10 czy 165/60/12, a bardzo zblizona do 165/55/12
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
to tylko 0,5% ale za to 10mm szerokości
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
no to założyć balony 175/70 ,175/80, 185/80
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Mały po testach ... wszystko dobrze ... tak jak się spodziewałem auto straciło trochę kopa nie szarpie tak gwałtownie , biegi się wydłużyły i piątka jest "normalna'' . Przy okazji skasowałem luzy na sworzniach , przesmarowałem zawieszenie .
Zdziwiłem się,że w sumie nie przejechałem zbyt wiele kilometrów od remontu a już były spore luzy na sworzniach ... może dlatego ,że większość przebiegu robię po mieście a w Kamieniu mamy drogi przypominające kratery na księżycu. Jestem ciekaw po ilu kilometrach Wy kasujecie luzy ?
Zdziwiłem się,że w sumie nie przejechałem zbyt wiele kilometrów od remontu a już były spore luzy na sworzniach ... może dlatego ,że większość przebiegu robię po mieście a w Kamieniu mamy drogi przypominające kratery na księżycu. Jestem ciekaw po ilu kilometrach Wy kasujecie luzy ?
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
No to ja w pomarańczy zrobiłem 28 tysi km i sworzni nie tykałem