Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
: 13 maja 2015, 12:27
moge ci przygotowac parke zaciskow, wyslac do uk i odeslesz mi stare
przecież to jest dziecinnie proste ... kup cylinderki , gumki i smar do cylinderków , spuść płyn , wyjmij stare gumy i cylinderki , wyczyść w środku zacisk , zwłaszcza rowki na gumki , daj nowe gumy i cylinderki ,nalej nowy płyn i odpowietrz , nowe klocki i tarcze też mozna przy okazji (nie wiem jakie masz) ... po sprawie.darekforest pisze:Flap gdybym umial sam zrobic to o czym napisales to nie pytalbym o nowe zaciski.Jezeli mam je oddac do regeneracji tutaj w Anglii to zaplace tyle ile za noweflapjck1 pisze:kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja
dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Oczywiscie ze chcialbym zatrzymac te ktore obecnie sa na aucie bo sa oryginalne i takie jakie montowano w Longbridge jednak sam ich nie odnowie...
Dziecinnie proste dla kogos kto ma pojecie o mechanice.Drobne naprawy robie sam,ale akurat tak newralgicznego miejsca jak hamulce wolalbym nie tykacGibki Staruszek pisze:przecież to jest dziecinnie proste ... kup cylinderki , gumki i smar do cylinderków , spuść płyn , wyjmij stare gumy i cylinderki , wyczyść w środku zacisk , zwłaszcza rowki na gumki , daj nowe gumy i cylinderki ,nalej nowy płyn i odpowietrz , nowe klocki i tarcze też mozna przy okazji (nie wiem jakie masz) ... po sprawie.darekforest pisze:Flap gdybym umial sam zrobic to o czym napisales to nie pytalbym o nowe zaciski.Jezeli mam je oddac do regeneracji tutaj w Anglii to zaplace tyle ile za noweflapjck1 pisze:kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja
dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Oczywiscie ze chcialbym zatrzymac te ktore obecnie sa na aucie bo sa oryginalne i takie jakie montowano w Longbridge jednak sam ich nie odnowie...