Dławienie i nierówna praca

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Chris11
Wiarus
Wiarus
Posty: 624
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Dławienie i nierówna praca

Post autor: Chris11 »

Kiedyś zakładałem temat odnośnie problemów z pracą silnika (a właściwie brakiem jego pracy) po wizycie na myjni, ale chyba został skasowany, więc chciałbym powrócić na krótko do tematu...
Otóż, od tamtego czasu, auto odwiedziło mechanika, krótko chodziło dobrze, ale znów problem powrócił... Auto zaczęło nierówno pracować, nie chciało się wkręcać na obroty aż w końcu w ogóle nie przestało odpalać.
Jak się okazało, nie było przerwy na przerywaczu w aparacie zapłonowym, więc po ustawieniu auto nieco odżyło, ale mimo wszystko postanowiłem zakupić nowy przerywacz.

Po wymianie i ustawieniu przerwy 0,4mm jak ręką odjął - równiutka praca na wolnych obrotach, bezproblemowe wkręcanie się na wyższe obroty, ale... do czasu.
Wziąłem auto na krótką przejażdżkę i już jakiś kilometr później problem powrócił.

Szczerze mówiąc, nie mam już pomysłów... Miniak i tak odwiedzi mechanika, ale może możecie coś podpowiedzieć.

Od razu uprzedzam, że gaźnik jest po regeneracji i podaje paliwo na świece, pompa podaje paliwo do gaźnika, filtr powietrza, świece, kable - nowe, przerywacz, kondensator, kopułka, palec w aparacie - nowe, zawory wyregulowane...
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Dławienie i nierówna praca

Post autor: se7ven »

Przerwa się straciła na przerywaczu (są podłej jakości).
Problem rozwiążesz kupując aparat bezstykowy - lub montując moduł zamiast styków do obecnego aparatu.
Chris11
Wiarus
Wiarus
Posty: 624
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: Dławienie i nierówna praca

Post autor: Chris11 »

Też tak myślałem, ale sprawdzałem i przerwa wciąż była taka sama. :sad:
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Dławienie i nierówna praca

Post autor: Sadam »

to jeszcze kondensator może być problemem
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Chris11
Wiarus
Wiarus
Posty: 624
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: Dławienie i nierówna praca

Post autor: Chris11 »

Też nowy. :/

A ten moduł lub aparat to gdzie można ewentualnie nabyć i jakie są koszt choć szczerze mówiąc, powoli drażni mnie wymienianie wszystkiego po kolei bez żadnej poprawy.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Dławienie i nierówna praca

Post autor: flapjck1 »

nowe kondensatory sa wadliwe :) zamontuj zewnetrzny od malucha
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Chris11
Wiarus
Wiarus
Posty: 624
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: Dławienie i nierówna praca

Post autor: Chris11 »

Coś mi się wydaje, że to nie jest powód, bo przed zmianą kondensatora objawy były podobne.
A o jaki zewnętrzny od malucha chodzi?
ODPOWIEDZ