AUTOMAT - zle czy dobre doswiadczenie w MINI

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

hubi

AUTOMAT - zle czy dobre doswiadczenie w MINI

Post autor: hubi »

Witam serdecznie,
planuje zakup mini a automacie i prosilbym o informacje czy jest to udana konstrukcja skrzyni czy tez nie, autko ma byc z ok 2003 roku.
Rozumiem ze skrzynia bezstopniowa, jezdzilem duzo Altima z 2008 z cvt i pasuje mi to.

Bardzo prosilbym o niepisanie ze mini i automat to nie pasuje etc...musze miec automat ze wzgledu na zdrowie, problemy z prawa reka...nic nie poradze.

Bede wdzieczny za kazde opinie.

pozdrawiam!
Crisu
Nowy
Nowy
Posiadane auto:

Re: AUTOMAT - zle czy dobre doswiadczenie w MINI

Post autor: Crisu »

no cóż... dyskusje czas zacząć !

znalazłem podobny temat rodzaje skrzyń automatycznych w mini

osobiście uważam iż nie należy "bać się" automatów

nie mam doświadczenia jak jest w mini, ale skoro jest wymóg automatu, to dlaczego nie !

w przypadku awarii (rocznik 2003) jest do ogarnięcia w "składowiskach części ..po

przebiegu.." ;) można kupić całą i już

generalnie - jazda automatem w mieście to rewelacja
hubi

ale tu nie ma sie czego bac, jezdze od lat automatami i nic w tym nie ma zlego.

Tutaj chodzi o konkretne auto, wolalbym nie szukac po skladowiskach aut. Wiem ze w niektorych malych autach wsadzaja jakies wynalazki co pozniej nie rokuje bezawaryjnoscia, dlatego chce proste auto z prosta skrzynka.

szczerych uzytkownikow mini z automatem bardzo prosze o porade.

pzdr
Maciek_m
Nowy
Nowy
Posiadane auto:

Post autor: Maciek_m »

Kolego,