Nie no spalanie ile wlejesz tyle pali. Ska czy JCW pala podobie. Wszystko zalezy od stylu jazdy kierowcy, ktory zasiadzie za kolkiem.
Czesci sa w takich samych cenach jak do eski i do slabszych jednostek o ile maja te same czesci jak np turbo.
A teraz zeby bylo smieszniej cena Turbo nowego w ASO to 5700 a do S-ki 5800 gdzie do S-ki jest slabsze turbo niz do Worska.
Jesli bedziesz chcial zawsze moze szukac nikt nie kaze kupowac w ASO bo sa tez inni producenci czesci. Zamist wrzucac Brembo od JCW w tej samej cenie masz lepiej hamujace AP Racing 6 tloczkowe z przodu na tyl 1 albo 2 tloczkowe mozna wsadzic.
Tak samo z fotelami jak kolega wczesniej pisal ze taniej wyszlo kupic S i wymienic pare rzeczy. Fotele mozna kupic w tej samej cenie ale lepsze niz recaro ale wszystko to juz kwestia gustu i przemyslen czy chcemy serie czy robic z tego rakiete kieszonkowa.
Co do remapingu to z S-ki na seryjnych czesciach wykrecimy max te 211 a z JCW bez problemu pojdzie na 250KM jesli wymienimy turbo i IC to i 300 wykrzesac nie trudno oczywiscie robiac nowy dolot i uklad wydechowy od podstaw ale pytanie po co w napedzie na przod. Szpera szpera
Jezdzilem Wiesniakiem w ALL4 ostatnio i to jest potensjal do zrobienia z JCW ponad 300 koni bo naped 4x4 z rozlozeniem 50/50 to bajka w tym aucie. Masa wieksza o 200kg w stosunku co do S-ki ale trzymanie na zakretach to mistrzostwo, porownalbym z Subaru Impreza. Auto testowalem tydzien temu bez sniegu ale na wilgotnej nawierzchni i 3ma sie jak szalone.