Ubezpieczenie

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

tomsop

Ubezpieczenie

Post autor: tomsop »

Witam

Potrzebuje pomocy przy ubezpieczeniu mojego Mini Coopera park lane 2006. Jestem "młodym kierowcą" prawo jazdy mam od maja 2012r. i mam 18 lat, w lutym 19. Mini kupiłem sam i jestem właścicielem pojazdu na fakturze. Samochodu jeszcze nie rejestrowałem, czy jest jakiś sposób aby zdobył jakieś zniżki bo na chwile obecna OC wg Liberty Direct wychodzi ponad 1500 zł. Czy dopisanie taty jako użytkownika pojazdu albo inny sposób sprawi ze będę miał choćby fragment z jego zniżek? Macie jakiś pomysł?
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Kontakt:

Re: Ubezpieczenie

Post autor: maniujr »

no tak, pierwsze auto ;) żebyś miał zniżki na tatę i Tobie żeby się naliczały, musi on rónwnież być na fakturze jako kupujący (on i Ty) i tak samo podczas rejestracji musi być dopisany jako współwłaściciel, jak nie jako właściciel, a Ty jako współwłaściciel (upewnij się).

1500pln jak na taki rocznik i świeżego kierowcę to i tak coś zaskakująco nisko, chyba, że piszesz tylko o OC.
Awatar użytkownika
spooner
Nowy
Nowy
Posiadane auto:

Post autor: spooner »

No kolega napisał, że to OC...

Anyways, z tatą możecie spisać umowę darowizny i na tej podstawie będzie on mógł figurować jako współwłaściciel i będziesz mógł skorzystać ze wszystkich jego procentów uprawniających do zniżki, sam tak ubezpieczam cały mój park maszyn (OC i AC) ;)
youhavemyword.pl - technical authoring and translations

Life's just one lap, why don't we make it a good one...
Brennt
Wiarus
Wiarus
Posiadane auto:

Post autor: Brennt »

szkoda takiego parklane 2006 bez AC chyba trzymac troche :) tzn. ja bym nie spal spokojnie pewnie zostawiajac go na ulicy
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
tomsop