Strona 1 z 2

TRIUMPH TR7 Sprint

: 09 sty 2013, 20:20
autor: se7ven
Restauracja kolejnego ginącego gatunku:
Auto pali i jeździ ale jest zdekompletowane.
Na + praktycznie nieskorodowane nadwozie, amoryzatory KONI nowe, części istotne sprawne.
Na - trzeba poprawić blachę, pomalować i.... cd. nastąpi.

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 05 lut 2013, 19:28
autor: se7ven
Prace postępują z minimalnym poślizgiem (brak mocy przerobowych kooperantów)

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 05 lut 2013, 21:05
autor: booyaka
Powodzenia w projekcie, ja tez lubie dawac autkom drugie zycie :)

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 05 lut 2013, 21:13
autor: Mayon
tyle nowych rzeczy, a szczęki takie fatalne założone :neutral:

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 05 lut 2013, 21:17
autor: se7ven
Szczęki są stare bo musi być ręczny. Nowe są ale będą zakładane przy składaniu na końcu.
Silnik po obróbce - układ korbowo-tłokowy idzie do wyważenia dynamicznego w Czechach.
PS
Blachy, śruby, rozpieracze są po regeneracji i faktycznie wyglądają jak nowe.
Każde auto tak robię.

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 07 lut 2013, 15:10
autor: se7ven
Auto na kołach. Trochę przeróbek było (adaptacje z różnych aut - Ford, VW, Rover :mrgreen: )

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 07 mar 2013, 17:42
autor: se7ven
Silnik powoli się składa.

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 04 kwie 2013, 17:51
autor: se7ven
TR po wstawieniu klatki i malowaniu.

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 04 kwie 2013, 17:53
autor: se7ven
cd

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 05 kwie 2013, 11:09
autor: humin
fajne auto
coś ma z GTM'a

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 07 kwie 2013, 09:19
autor: Gibki Staruszek
bardzo fajne to auto ...

ps. barwy Helganu :mrgreen:

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 29 sie 2013, 17:31
autor: se7ven
Projekt zbliża się do końca.

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 29 sie 2013, 17:33
autor: se7ven
Pozostały drobne roboty wykończeniowe deski rozdzielczej.

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 01 wrz 2013, 21:18
autor: humin
ładnie ładnie

chcesz nim wystartować jeszcze w tym sezonie?

Re: TRIUMPH TR7 Sprint

: 26 wrz 2013, 16:46
autor: se7ven
Tak na YTP.
Dzisiaj podjechaliśmy ustawić geometrię na profi sprzęcie. Oczywiście będzie trzeba znowu rzeźbić wyprzedzenie z jednej strony ale to po sezonie.
Reszta wyszła perfekt bez obciążenia i po obciążeniu 190kg czyli 85kg na stronę.