Strona 1 z 1

Warkot i wibracje

: 18 lut 2013, 23:18
autor: strelnik
Witam,

od paru dni mam w swoim Mini (Cooper S, 98r.) dziwny dodatkowy warkot, tak jakby mi ktoś wsadził śmigło od małego samolotu pod maskę :neutral:

Ujawnia się to przy ok. 60 km / h, a dodatkowo przy 100 km / h samochód zaczyna wpadać w dziwne regularne wibracje (jakby co sekundę przechodził go dreszcz...).

Byłem w serwisie, i powiedzieli że podejrzewają łożyska kół, łączniki i gumy stabilizatorów.

W związku z tym mam dwa pytania: czy macie jakieś pomysły, co by to jeszcze mogło być (wiem, że w zasadzie wszystko począwszy od silnika skończywszy na oponie, ale może ktoś miał podobne objawy?).
I czy cena 2.500 PLN za wymianę przednich łożysk (zamienniki), gum i łączników nie jest trochę przegięta?

Aha, i jeszcze jedno pytanie: jakieś dobre rekomendacje co do serwisów Mini w Warszawie (tylko please, nie ASO :) ).

Staszek

Re: Warkot i wibracje

: 19 lut 2013, 12:02
autor: Brennt
MINI Cooper S z 98 roku? a co to za cud techniki?

Re: Warkot i wibracje

: 19 lut 2013, 12:07
autor: Olo
Chyb z 08 mialo byc a nie 98 :) moze jakis pierwszy prototyp :p

Re: Warkot i wibracje

: 19 lut 2013, 14:20
autor: strelnik
Witam,

tak, przepraszam, oczywiście z 2008 roku :)
Ale reszta prośby o poradę jest aktualna.

Staszek

Re: Warkot i wibracje

: 19 lut 2013, 14:27
autor: bob.dsk
strelnik pisze:Witam,

od paru dni mam w swoim Mini (Cooper S, 98r.) dziwny dodatkowy warkot, tak jakby mi ktoś wsadził śmigło od małego samolotu pod maskę :neutral:

Ujawnia się to przy ok. 60 km / h, a dodatkowo przy 100 km / h samochód zaczyna wpadać w dziwne regularne wibracje (jakby co sekundę przechodził go dreszcz...).

Byłem w serwisie, i powiedzieli że podejrzewają łożyska kół, łączniki i gumy stabilizatorów.

W związku z tym mam dwa pytania: czy macie jakieś pomysły, co by to jeszcze mogło być (wiem, że w zasadzie wszystko począwszy od silnika skończywszy na oponie, ale może ktoś miał podobne objawy?).
I czy cena 2.500 PLN za wymianę przednich łożysk (zamienniki), gum i łączników nie jest trochę przegięta?

Aha, i jeszcze jedno pytanie: jakieś dobre rekomendacje co do serwisów Mini w Warszawie (tylko please, nie ASO :) ).

Staszek
promotormocy.pl zadzwon podpytaj co i jak :)

znają się na Mini ;)

Re: Warkot i wibracje

: 19 lut 2013, 14:56
autor: Maciek_m
strelnik pisze:Witam,

od paru dni mam w swoim Mini (Cooper S, 98r.) dziwny dodatkowy warkot, tak jakby mi ktoś wsadził śmigło od małego samolotu pod maskę :neutral:

Ujawnia się to przy ok. 60 km / h, a dodatkowo przy 100 km / h samochód zaczyna wpadać w dziwne regularne wibracje (jakby co sekundę przechodził go dreszcz...).

Byłem w serwisie, i powiedzieli że podejrzewają łożyska kół, łączniki i gumy stabilizatorów.

W związku z tym mam dwa pytania: czy macie jakieś pomysły, co by to jeszcze mogło być (wiem, że w zasadzie wszystko począwszy od silnika skończywszy na oponie, ale może ktoś miał podobne objawy?).
I czy cena 2.500 PLN za wymianę przednich łożysk (zamienniki), gum i łączników nie jest trochę przegięta?

Aha, i jeszcze jedno pytanie: jakieś dobre rekomendacje co do serwisów Mini w Warszawie (tylko please, nie ASO :) ).

Staszek
Moim zdaniem trochę drogo. Nie musisz szukać warsztatu znającego się na MINI. Każdy dobry mechanik wykona takie prace - MINI to nie 'rocket science'.

Re: Warkot i wibracje

: 19 lut 2013, 15:21
autor: bob.dsk
Maciek_m pisze:
strelnik pisze:Witam,

od paru dni mam w swoim Mini (Cooper S, 98r.) dziwny dodatkowy warkot, tak jakby mi ktoś wsadził śmigło od małego samolotu pod maskę :neutral:

Ujawnia się to przy ok. 60 km / h, a dodatkowo przy 100 km / h samochód zaczyna wpadać w dziwne regularne wibracje (jakby co sekundę przechodził go dreszcz...).

Byłem w serwisie, i powiedzieli że podejrzewają łożyska kół, łączniki i gumy stabilizatorów.

W związku z tym mam dwa pytania: czy macie jakieś pomysły, co by to jeszcze mogło być (wiem, że w zasadzie wszystko począwszy od silnika skończywszy na oponie, ale może ktoś miał podobne objawy?).
I czy cena 2.500 PLN za wymianę przednich łożysk (zamienniki), gum i łączników nie jest trochę przegięta?

Aha, i jeszcze jedno pytanie: jakieś dobre rekomendacje co do serwisów Mini w Warszawie (tylko please, nie ASO :) ).

Staszek
Moim zdaniem trochę drogo. Nie musisz szukać warsztatu znającego się na MINI. Każdy dobry mechanik wykona takie prace - MINI to nie 'rocket science'.

Ja już miałem kilku dobrych mechaników i podziękuje, a ASO ( facepalm facepalm facepalm ) omijam wielkim łukiem !