Nowy=szczęśliwy

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Alfik30
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 233
Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
Posiadane auto: Cooper S - R53
Lokalizacja: Będzin

Nowy=szczęśliwy

Post autor: Alfik30 »

Witam

Chciałbym dołączyć do grona entuzjastów MINIaków. Niedawno nabyłem mojego wymarzonego R53 z 2005 r. Chociaż dużo pali , nie chce mi się z niego wysiadać :)
Moje autko ma przejechane od nowości 102 tys km i wiem na 100% że w zawieszeniu nic od nowości nie było wymieniane. (auto krajowe i od początku serwisowane w BMW - pelna historia serwisowa).
W związku z tym mam pytanie czy należy zwrócić uwagę na jakieś typowe elementy zawieszenia które należałoby sprawdzić/wymienić?
Samochód prowadzi się "jak po sznurku", ale przy pokonywaniu torowisk (na 1 biegu z racji twardości zawieszenia) mam wrażenie iż są małe luziki, no chyba że ten typ tak ma. Bardzo proszę o wskazówki w tej kwestii.
Ponadto zwrociłem uwagę iż układ kierowniczy, ma mały luz, czy to w czasie jazdy czy na postoju, szybko poruszając kierownicą lewo-prawo jest taki jakby 0,5cm luzik kiedy kierownica jest w pozycji neutralnej. Pojechałem do BMW i panowie z serwisu stwierdzili że układy kierownicze w BMW po prostu tak mają, ale jakosc nie daje mi to spokoju.

Pozdrawiam wszystkich :)
Awatar użytkownika
mainecoon6
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź

Re: Nowy=szczęśliwy

Post autor: mainecoon6 »

Z układem kierowniczym, podjedz do swojego mechanika i sprawdź maglownice,być może kwestia dokręcenia. Z zawieszeniem to samo. To nie będzie dużo kosztowało :)
ODPOWIEDZ