
Krótko i na temat.
Chce zmodyfikować One tak aby troszke bardziej się zbierał.
Z tego co już się dowiedziałem zmiana oprogramowania na Coopera daje te 115km. Okej, ale ja chce więcej

Myślałem nad pełnym wydechem przelotowym na 1 tłumiku końcowym na rurze przynajmniej jednej 2" ew. podwójnej 1,5". Do tego będę robił układ dolotowy CAI na stożku od podstaw ponieważ zestaw K&N jest stosunkowo drogi a ja nie jestem co do niego przekonany.
Chciałbym uzyskać moc w okolicy 130-135km i wiem, że jest to realny wynik do osiągnięcia w tym silniku. Samym programem na bazie mapy Coopera można wycisnąć te 120-122km. Dobre dostrojenie na przelocie i dolocie, wszystko w baranach , powinno dać ten w miarę fajny wynik.
Czy ktoś zna jeszcze jakiś sposób na zwiększenie mocy? Nie chce ingerować na ten moment w głowice chociaż wiem, że to było by wskazane w tej sytuacji

Każda porada jest mile widziana, może i komuś innemu przyda się ta wiedza

Jeśli chodzi o SWAP/uturbienie silnika to hmmm... Pierwsze odpada, uturbienie to ciekawa opcja jednak na tą chwile chce się pobawić silnikem N/A
