Strona 1 z 1

Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 17 wrz 2013, 13:19
autor: Alfik30
Powoli zbliża się jesień/zima.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 06 paź 2013, 18:38
autor: Kodem
Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily :wink: Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 06 paź 2013, 19:56
autor: Luomo
Alfik30 pisze:Powoli zbliża się jesień/zima.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.
Kolejne urban legends ;-) To tak jak z tą produkcją samochodów na osobnej taśmie na rynki Środkowej i Wschodniej Europy ;-) Żebyś na przyszłość nie powielał bzdur: linia produkcyjna jest tylko jedna. Auta z tej linii mogą się różnić wyposażeniem, ale nie procesem produkcji w tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Niektóre rynki (jak szwajcarski np.) wymagały dodatkowego wyposażenia. To wszystko. Pozdr.!

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 06 paź 2013, 20:11
autor: flapjck1
ale goracy klimat sprzyja 2 rzeczom: wyplywaniu konserwacji ( woski ) z profili, oraz gotowaniu się akumulatora ( rdza ok kwasu pod aku )

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 07 paź 2013, 16:56
autor: Kodem
Nie spotkalem sie z wyplywajaca konserwacja w moich autach, ani fabryczna, ani 'woskami' stosowanymi przeze mnie, nawet w najwieksze upaly. Rzeczywiscie, gdy blachy nie da sie dotknac z goraca, srodki zabezpieczajace maja zupelnie inna konsystencje, ale do 'plyniecia' jeszcze im sporo brakuje. Co do akumulatora to nie wiem, nie spotkalem sie z tym zjawiskiem i nie slyszalem o tym, ale jakos specjalnie sie tym nie interesowalem nigdy.

Co, jak juz mowilem, nie zmienia faktu, ze zawsze warto dodatkowo zakonserwowac wnetrza drzwi, profili zamknietych itp.

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 07 paź 2013, 19:59
autor: se7ven
To jeszcze mało widziałeś (lub było zrobione jakimś dziwnym środkiem).
Dobre materiały do konserwacji przestrzeni zamkniętych mają bardzo małą temp. płynięcia.

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 08 paź 2013, 13:21
autor: pampas1
Luomo pisze:Kolejne urban legends ;-) To tak jak z tą produkcją samochodów na osobnej taśmie na rynki Środkowej i Wschodniej Europy ;-) Żebyś na przyszłość nie powielał bzdur: linia produkcyjna jest tylko jedna. Auta z tej linii mogą się różnić wyposażeniem, ale nie procesem produkcji w tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Niektóre rynki (jak szwajcarski np.) wymagały dodatkowego wyposażenia. To wszystko. Pozdr.!
Popatrz na Mercedesy " okulary" i Vito z lat 96-03 produkowane w z-dach w Hiszpanii . Dziura goni dziurę . I dlaczego kilkuletnie auta z Danii mają ogniska korozji ?

PAMPAS

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 24 paź 2013, 09:38
autor: Alfik30
Kodem pisze:Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily :wink: Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
W takim razie co oznacza taka wersja wyposażeniowa???
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. (rozkodowane po nr VIN)

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 03 sty 2014, 22:53
autor: Gutowski
Alfik30 pisze:
Kodem pisze:Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily :wink: Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
W takim razie co oznacza taka wersja wyposażeniowa???
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. (rozkodowane po nr VIN)


właśnie też nie wiem, miałem tą samą opcję w e46 coupe, co przekładało się na wypryski rdzy na błotnikach ale drugą sprawą była tez podobno słaba blacha w e46

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

: 28 sty 2014, 01:18
autor: davinchi
mam miniaka z włoch i nie ma żadnej powłoki na korozje czy coś. Auto stoi na dworzu i nie ma nigdzie rdzy na podwoziu, chyba ze tłumnik