Wywołany do tablicy.
Nie oszalałem i proszę mnie nie obrażać.
Nie zamawiam w ipartsie i rzekomy długi czas oczekiwania ubzdurał się koledze chyba, ponieważ większość produktów ze sklepu jest u nas na miejscu, na półce (oczywiście jeśli stan wyświetla się w sklepie jako dostępny), o czym poświadczyć mogą nasi klienci.
Kolega chyba jakoś związany jest mocno z ipartsem sądząc po analizie jego postów. Proszę przykład który reklamował kolega w innym poscie -
http://www.iparts.pl/czesc/filtr-paliwa ... 01431.html
my ten filtr sprzedajemy za 60 zł. Pewnie kupujemy z ipartsu, a potem dokładamy 19 zł z kieszeni tylko po to by być tańszym Oczywiście przy tym posiadamy długi czas oczekiwania bo przecież musimy na to czekać
http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator, ... 90236.html
ten amortyzator kosztuje u nas 255 zł. Trochę drożej, ale jednak nie jest to aż taka różnica.
A zupełnie na serio
Nie analizuje cen konkurencji, a daję swoje, niższe od detalicznych u moich dostawców. Poza tym sklep iParts nie jest moją konkurencją a ja ich.
U mnie podstawą są usługi związane z serwisem MINI. Sklep jest cały czas w trakcie budowy, a ceny w nim sa jawne, nie ukryte, zatem podane w 100% uczciwie.
Pewnie z czasem rynek zweryfikuje te ceny i je obniżę lub podniosę itd.
Jedno jest pewne. Mój towar pochodzi z legalnego źródła, jest w pełni oryginalny, a reklamacja na niego nie jest rozpatrywana latami a rozpatrywana z założenia pozytywnie i to w ciągu 2-3 dni.
Znam rynek części zamiennych lepiej niż 99% forumowiczów (jestem nie tylko jako odbiorca ale i jako dostawca związany z największymi hurtowniami w PL, których nazwy wszyscy znają ale z racji umów handlowych zdradzić ich nie mogę) i wiem jak to wygląda.
Taniej nie oznacza lepiej.