Strona 1 z 1
filter powietrza
: 22 lis 2013, 23:46
autor: jankes
mam pytanko czy mini cooper s 2003 maja takie same rozmiary co mini cooper one
Re: filter powietrza
: 22 lis 2013, 23:55
autor: flapjck1
skorzystaj z realoem.com i sprawdz sobie sam
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 00:14
autor: jankes
ogladam wklady simota i K/N powiedz mi napewno sie orientujesz jaki pasuje do coopera s 2003r r53 nie mozesz pomodz
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 01:14
autor: jankes
Podpowiedz cos kolego nie bądź taki
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 09:59
autor: nzone
- są różne.
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 10:22
autor: jankes
Są rożne np.
Podaj jakieś linki jakie ta są ja chce sam wkład albo stronkę gdzie w Polsce dostanę wiem ze są,
Simoty,K/N ale nie maja identycznych rozmiarów co oryginał ale ponoć pasują tak?
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 11:40
autor: Bzyq
Tutaj kolega alan podał wymiary K&N.
Tutaj temat dot. filtrów.
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 17:01
autor: Ajo_00
Jak interesuje cię sam wkład czyli taki filtr z lepszą wydajnością (ale do czyszczenia)
To masz tu nr K/N 33-2270 (Cooper S (R53) )
LINK
Ja kupiłem go w InetrCars ok 170zł
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 20:52
autor: jankes
ok intercarsie ale powiedz jakas roznica jest do odczucia buczy moze troche glosniej ja zalozylem uklad jakis dolotowy simoty ze stozkiem ale ledwo pasuje i nie buczy nie stac mnie na cale uklady za tysiaka i w te strone chce isc
a podobno tez nie bedzie buczal przez kompresor to prawda
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 20:52
autor: jankes
Ajo_00 ?
Re: filter powietrza
: 23 lis 2013, 20:53
autor: jankes
Ajo_00 ?
Re: filter powietrza
: 24 lis 2013, 00:10
autor: Ajo_00
Jak chcesz zmieniać brzmienie to zacznij od układu wydechowego.
Według mnie modyfikacje układu dolotowego nie wpływają na brzmienie, to są tylko odczucia i nie ma co się jarać ze inaczej brzmi ...oooooo bardziej buczy... phi
Ja zainwestowałem w taki filter bo fajnie wygląda ale czytając już różne opinie i testy to jedynie wpływ na zmianę mają stożkowe filtry. Nawet znalazłem jakiś "wykład" opisujący typy filtrów i byłą tam wzmianka ze taki filtr K/N w oryginalną obudowę wcale nie wychodzi taniej od zwykłego papierowego, bo do tego sportowego i tak trzeba kupować środki do czyszczenia i smarowania więc wychodzi to drożej mino ze taki filtr kupujesz raz.
Ja zauważyłem ze lepiej reaguje na gaz ale jak już wspominałem to tylko odczucia, bo tak samo pogoda też ma wpływ na pracę silnika.
I człowieku to nie komunikator GG żeby wywoływać kogoś
