clubman
-
- Wiarus
- Posty: 925
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: clubman
trudne pytanie, bo...
ktoś mu mieć i sobie (lub ktoś mu) zdjął, albo mógł podczas zamawiania w salonie zrezygnować ze znaczka, co jest dość popularne.
jak chcesz mieć pewność czy to S czy nie, to sprawdź VIN
ktoś mu mieć i sobie (lub ktoś mu) zdjął, albo mógł podczas zamawiania w salonie zrezygnować ze znaczka, co jest dość popularne.
jak chcesz mieć pewność czy to S czy nie, to sprawdź VIN
Re: clubman
vin sprawdzalem,ale jest z niemiec i nic nie wybilo.jak mozna sprawdzic wersje eu?
-
- Wiarus
- Posty: 925
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: clubman
ale co Ty chcesz faktycznie sprawdzić ? czy oryginalnie miał znaczek na klapie ?? czy, że to S albo robiony na S. taka informacja wyjdzie po VIN i wizualnie przecież (IC, /kompresor/turbo itd)
Re: clubman
no faktycznie,wersja niby s,wyposazenie full,a znaczka by pierwszy wlasciciel nie zamawial,dziwne.a jesli to auto jest z niemiec,to jak sprawdzic historie?
-
- Wiarus
- Posty: 925
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: clubman
Dziwne ? Nie do takich aut ludzie rezygnują z opisu na klapie. I do tego, to w BMW chyba 300pln kosztuje
Niektórzy nie lubią się afiszować, niektórym brak znaczka obniża morale...
Po historię auta jedź do ASO, podasz VIN i jeśli był serwisowany w BMW to Ci powiedzą. Tak to działa z każdym autem.
Jak dobrze poszukasz na forum to VIN możesz rozkodować skoro nadal nie jesteś pewien czy to S'ka. VIN prawdę Ci powie.

Po historię auta jedź do ASO, podasz VIN i jeśli był serwisowany w BMW to Ci powiedzą. Tak to działa z każdym autem.
Jak dobrze poszukasz na forum to VIN możesz rozkodować skoro nadal nie jesteś pewien czy to S'ka. VIN prawdę Ci powie.
Re: clubman
Jeśli nie jesteś właścicielem samochodu i bez dow. rej. z Twoim nazwiskiem zapytasz w salonie o historię po nr VIN to zapomnij, że otrzymasz informacje. Przerabiałem to w volvo, bmw i mini.maniujr pisze:Dziwne ? Nie do takich aut ludzie rezygnują z opisu na klapie. I do tego, to w BMW chyba 300pln kosztujeNiektórzy nie lubią się afiszować, niektórym brak znaczka obniża morale...
Po historię auta jedź do ASO, podasz VIN i jeśli był serwisowany w BMW to Ci powiedzą. Tak to działa z każdym autem.
Jak dobrze poszukasz na forum to VIN możesz rozkodować skoro nadal nie jesteś pewien czy to S'ka. VIN prawdę Ci powie.