Strona 1 z 1
Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 19 gru 2013, 20:53
autor: speedfight
Siemka z powrotem po długiej przerwie:)
Po rocznym rozstaniu się z MINI nie mogłem jakoś dłużej wytrzymać:)
Po R53 kupiłem Lexusa IS którego nadal posiadam ale moja potrzeba posiadania MINI była tak duża że przerosła mnie i moją żonę dlatego sprawiliśmy sobie prezent świąteczny:)
Ledwo śmignięte od naszego zachodniego sąsiada:)
Wersja JCW kompletna seria, bez żadnych modyfikacji.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 19 gru 2013, 22:28
autor: Gutowski
chce takiego!
a tak swoją drogą to wystarczy mi Cooper S
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 14 sty 2014, 15:56
autor: kris84
No powiem ze kozak. Wydech oryginalny czy ma jakieś nakładki, chyba ze zdjęcie tak wyszło
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 19 sty 2014, 11:46
autor: speedfight
końcówki wydechu zmienione na inne o trochę większej średnicy:)
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 23 sty 2014, 13:33
autor: pol343
Czy lotka/spojler to element wyposażenia opcjonalnego (OEM)?
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 23 sty 2014, 17:10
autor: mmalinm
Jeśli jest to wersja JCW to powinna mieć Oryginalne wydechy z grawerem. Specjalnie robione dla JCW. Posiadam Coopera S w wersji JCW i własnie takie grawerki ma
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 24 sty 2014, 17:25
autor: Bzyq
mmalinm pisze:Jeśli jest to wersja JCW to powinna mieć Oryginalne wydechy z grawerem. Specjalnie robione dla JCW. Posiadam Coopera S w wersji JCW i własnie takie grawerki ma
O tym czy to JCW czy nie to akurat swiadcza inne elementy/czesci. Zmiana koncowki wydechu to zadna modyfikacja i uwazam ze to taka zmiana wizualna. JCW nie musi miec oryginalnych koncowek jesli ktos nie chce..
P.S. Swoja droga to ladna maszyna. Gratulacje!
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 24 sty 2014, 21:56
autor: speedfight
wiem że jest grawer na JCW
Nie pierwszy raz spotykam się z nim... Zresztą w r53 też miałem. Tutaj polotem okazała się średnica końcówek, bo powiedzmy szczerze JCW poza napisem "dupy nie urywa"
P.S a co do lotki/spojlera na dachu to z tego co mi wiadomo jest do opcjonalne doposażenie JCW.
Na wiosnę planuje kupno felg 18'' kolor czarny (lub pomaluje na czarno) do tego chromowany rant.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 26 sty 2014, 22:36
autor: mmalinm
W oryginalnym JCW nie dołożone są same końcówki ale cały kompletny układ wydechowy jest inny. Specjalnie zaprojektowany do niego, tak samo zresztą jak kompresor. Zbudowany nowy od podstaw.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 27 sty 2014, 06:58
autor: Yarosz
Z tego co mi wiadomo w R53 S i JCW kompresor jest dokładnie taki sam.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 27 sty 2014, 19:11
autor: mmalinm
Jesteś w błędzie. Oficjalna strona JCW podaje że kompresor w wersji JCW jest inny. Różni się chociażby kółkiem które jest mniejsze.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 27 sty 2014, 19:59
autor: Yarosz
Kółka nie liczymy, to jest element wymienny
W JCW jest -11% w stosunku do S, do tego samego kompresora S instalujesz P&P -11, -15, -17, -19% - pisałem o konstrukcji a dokładnie o modelu kompresora i wg mojej wiedzy jest to dokładnie to samo.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 27 sty 2014, 21:56
autor: mmalinm
Może i masz rację. Teraz sam już zgłupiałem. Opieram się na tym co doczytałem na oficjalnej stronie JCW. Nie rozbierałem kompresora u siebie to z autopsji nie wiem. Wiem natomiast że taki R53 JCW 200KM sprawia mnóstwo radości na drodze i potrafi zaskoczyć nie jedno auto na światłach
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 30 sty 2014, 13:18
autor: pininfarin01
w jakim tempie auto osiąga 100km/h , nie ma problemu z trakcją?
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
: 30 sty 2014, 23:02
autor: speedfight
przecież R56 nie ma kompresora tylko turbo więc o jakim kółku wy mówicie??? Chyba macie na myśli R53 gdzie kółko JCW jest mniejsze o 14,3% od seryjnego.
P.S przy dynamicznym ruszaniu normalne jest że trakcja się zrywa (prawdopodobnie za sprawą masy auta) Przyspiesza mniej więcej tak samo jak może wcześniejsze R53 po modach, z tym że tutaj może czuj trochę bardziej Nm.