Strona 1 z 1

Błąd 4530 - mała moc 1,6d

: 28 sty 2014, 11:56
autor: Wika
Witam ! Jako , że to mój pierwszy post na tym forum , więc dzień dobry wszystkim .
Problem dotyczy mini coopera mojej ślubnej .
Jest to mini cooper 1,6 d automat z 2007 r.
Dla kobiety całkiem fajne autko , do tej pory sprawowało się bez zarzutu jednak jakieś dwa tygodnie temu pękła rurka od wtrysku ( część nr 13537804977 ) i odstawiliśmy autko do serwisu bmw , który także robi mini .
W ubiegły poniedziałek odebraliśmy je jednak było dziwnie słabsze , wtedy jednak tego nie wyłapaliśmy , bo była gołoledź i nie przekraczaliśmy 40 km /h .
Po kilku dniach jednak było już pewne , że coś jest nie tak.
Auto jest słabsze, ciągnie dopiero tak jakby z opóźnieniem od 2,5-3 tys.obrotów ,
Termin w bmw mamy na czwartek jednak wczoraj byłem już u znajomego mechanika na diagnostyce w Polsce i komputer wyłapał następujące błędy :

1. 4560 Ciśnienie rail Prawdopodobieństwo
2. 4530 Regulacja ciśnienia doładowania , odchyłka regulacji

Mechanik mówi o jakimś elektrozaworze sterującym , jakiś grzybkach ale nie było czasu aby to sprawdzać , więc wróciłem tak z powrotem.

Czy ktoś może podać mi nr części o którą może chodzić i wskazać jej lokalizację albo doradzić co i jak sprawdzić zanim znów w aso skasują mnie jak za zboże .

Nr Vin to WMWMG31050TL28782
przebieg 90 tys.km

Dziękuję i pozdrawiam

Re: Błąd 4530 - mała moc 1,6d

: 29 sty 2014, 20:08
autor: flapjck1
skasowanie bledu nic nie pomoglo? bo to wygląda tak jakby mechanicy wymienili tylko przewod sztywny a nie pokasowali bledow które musiały się po czyms takim pojawić

auto z automatu wpadlo w tryb serwisowy żeby nie zarznac motoru

Re: Błąd 4530 - mała moc 1,6d

: 29 sty 2014, 21:14
autor: Wika
Skasowanie błędu nie pomogło . Jutro oddajemy mini do serwisu w DE i zobaczymy co wyniknie dalej.
Dam znać co było.

Re: Błąd 4530 - mała moc 1,6d

: 31 sty 2014, 10:03
autor: Wika
Auto naprawione , chodzi jak nowe.
Okazało się , że jak pękła wcześniej ta rurka paliwowa od wtrysku , to ropa poleciała na przewód gumowy od podciśnienia i on się rozmiękczył i przez to nie było dobrego sterowania turbo czy turbo zaworem .
Ten kawałek gumowego przewodu został wymieniony , taki mały w kształcie L .
Problem rozwiązany .