Strona 1 z 1
Mini Cooper [Britax]
: 25 lut 2014, 16:31
autor: se7ven
Kolejny projekt rozpoczęty. Cooper z manualnym faltdachem Britax. Auto z 1994r z oryginalną książką serwisową. Zadbane od starszej kobiety, praktycznie nówka ( tak by napisał handlarz po drobnym retuszu i odświeżeniu ). Trochę aut już zostało kompletnie odbudowanych i można spodziewać się różnych wynalazków.
W tym przypadku też są ( zmieniane były przednie błotniki i progi). Tylny pas i podłoga bagażnika leczone reperaturką żywiczną.
Auto było konserwowane ale nie za dokładnie.
Dach w bardzo dobrym stanie z góry ale pojechał do tapicera do zmiany poszycia wewnętrznego.
Najpierw piaskowanie podwozia i fragmentów podłogi wewnątrz.
Resztę widać na zdjęciach.
Re: Mini Cooper [Britax]
: 25 lut 2014, 16:34
autor: se7ven
cd
Re: Mini Cooper [Britax]
: 07 mar 2014, 20:56
autor: se7ven
Tył gotowy (fotki później). Progi praktycznie gotowe.
Żadnej słabej blachy się nie zostawia.
Re: Mini Cooper [Britax]
: 09 kwie 2015, 16:51
autor: se7ven
Trochę aktualizacji. Wsadzony do testów silnik 1380 (wydech zdławiony)
Re: Mini Cooper [Britax]
: 11 kwie 2015, 13:47
autor: hillman
A jak tam podszybie, bo profil zamknięty. Z fotek widzę za zjedzone
Swoje spawałem i spawałem żeby szczeliny się zgrywały.
A wstawki biorę nie na zakładkę.....tylko do czoła. Po szlifie nic nie widać gdzie było robione.
Chyba tak jak Ty, bo nie widać na fotach. Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Re: Mini Cooper [Britax]
: 13 kwie 2015, 18:58
autor: se7ven
hillman pisze: Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Dzięki za życzenia
Auto było już gotowe we wrześniu zeszłego roku
Robota właśnie się klei po YTP - spalone klocki, przegrzane tarcze, zjechane gumy
Jutro będą wentyle z Metro, nowe klocki, inny układ wydechowy, wymiana oleju i heja na Vysoke Myto 2 maja.
Re: Mini Cooper [Britax]
: 15 kwie 2015, 20:47
autor: se7ven
Wymiana układu wydechowego na BASTUCK 2x63mm DTM ( 101dB przy 3500obr/min)
http://www.bastuck.de/shop/index.php?ca ... =500160020
dała wyraźny wzrost momentu obrotowego. Pozostała jeszcze drobna walka z dolotem.
Pomiar na hamowni AFR ok. 13,5 prawie w całym zakresie obrotów - czyli jest dobrze (z iglicą walczyć nie będę).
Porównanie na wykresie kolor zielony tłumiki Maniflow (zdławienie kryzą przed wejściem do końcowego aby osiągnąć 93dB)