Strona 1 z 1
PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
: 21 maja 2014, 19:07
autor: mike_mike1
Witam.
Tak jak już wspominałem wcześniej do mojego Mini założyłem gwintowane zawieszenie i pojawił sie problem. Przy maksymalnym obniżeniu tj. ok 7-8cm od serii prawa półoś dwa razy już wypięła się z prawego przegubu od strony koła. Może już ktoś miał taki problem? Możliwe żeby przyczyną była długość półosi przy takim obniżeniu?
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
: 21 maja 2014, 22:20
autor: flapjck1
wychodzi caly przegub ze skrzyni?
jak tak to może być ze zabezpieczenie ( pierscien sprężysty ) masz wadliwe, zdeformowane, albo go nie ma
inna opcja to pozrywane poduszki silnika/skrzyni
kolejna: powypadkowe auto
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
: 21 maja 2014, 22:52
autor: strefakrzysiek
Z opisu wygląda na prace tylko z jednej stony półosi , zobacz czy pracuje przy wewnętrznym przegubie (tzn przesuwa się). Nie powinno tak się dziać, wygląda na dzwona. Proponuje zmierzyć odległość od skrzyni do piasty z innym Mini.
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
: 22 maja 2014, 09:17
autor: mike_mike1
Wszystko było OK do momentu obniżenia auta....półoś wychodzi z przegubu od strony koła....zabezpiecznie ok a dalej wyskakuje....zastanawiam się czy po obniżeniu półoś nie zrobiła się po prostu za krótka....
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
: 22 maja 2014, 11:18
autor: ScorpioPL
Kolego tak na logikę wychylenie wahacza jest półkoliste co raczej wyklucza twoja teorie raczej sprawdź poduszki, zabezpieczenia, czy półoś jest oryginalna luzy na wahaczach itp.