Strona 1 z 1
Pytanie o warsztat
: 27 maja 2014, 19:56
autor: andrew55
Czy ktoś może się orientuje gdzie w Łodzi i okolicach znajde jakiegos mechanika od Mini,oczywiscie poza aso.Z góry dzieki za info.
Re: Pytanie o warsztat
: 27 maja 2014, 20:21
autor: Julx
św. Teresy albo Więckowskiego

Wiem, bo znajomi mi doradzali, ja na szczęście nie musiałam korzystać. Jedynie krzyżak robiłam na Legionów - polecam osobiście
Re: Pytanie o warsztat
: 27 maja 2014, 22:53
autor: Azin
Cześć,
Zdecydowanie polecam serwis na Więckowskiego u Pana Grzegorza. Pracował kiedyś w bmw tłokiński i zna się na rzeczy. Mój mini bardzo lubi jego serwis. Według mnie jedyny dobry serwis mini w Łodzi. Na św.Teresy mini się nie zajmują, a warsztat na Krzemienieckiej pozostawia dużo do życzenia.
P.S
Co się stało w Mini?
Re: Pytanie o warsztat
: 29 maja 2014, 21:56
autor: matys
Silnik pracuje nierówno na biegu jałowym.
Re: Pytanie o warsztat
: 29 maja 2014, 21:58
autor: flapjck1
moha zawory nie trzymać kompresji, jeśli ogarnales zapłon wcześniej i zasilanie i jesteś ich pewny
Re: Pytanie o warsztat
: 30 maja 2014, 15:45
autor: matys
Podjechalem na wieckowskiego, przyjma mnie w przyszlym tygodniu. Zobaczymy co powiedza. Samochod miesiac temu wyjechal z ASO w poznaniu i mialo byc wszystko cacy. Wiekszosc rzeczy zrobili jendka nie wszystko wychwycili.
Re: Pytanie o warsztat
: 14 lip 2014, 16:42
autor: matys
komputer podpjety do mini milczy na temat bledow...na pierwszy ogien ida do wymiany swiece. stad pytanie. jakie beda najlepsze?
Re: Pytanie o warsztat
: 14 lip 2014, 17:05
autor: matys
myslalem o swiecach irydowych, jendak na stronie NGK w ogole takie nie wyskakuja w ofercie do mojego mini, podobnie z DENSO
Re: Pytanie o warsztat
: 14 lip 2014, 23:27
autor: beamish
Oryginalne NGK BKR6EQUP dobrze działają w standardowym R50.
Re: Pytanie o warsztat
: 15 lip 2014, 15:12
autor: matys
mam R56, podjechalem do sklepu i okazlo sie jednak ze DENSO sa irydowe (informacje na stronie bylo niekompletne), wierze ze ta zmiana zrobi robote ;]
Re: Pytanie o warsztat
: 17 lip 2014, 16:40
autor: matys
wcześniej podałem niepełną iformację co dolega miniaczowi, oprocz nierownej pracy na jałowym silnik wyraznie sie dusil w okolicach 2 tys. obrotow. poki co wymiana swiec w 100% pokonala problem dlawienia pozostalo rozszyfrowac skad ta nierowna praca
Re: Pytanie o warsztat
: 17 lip 2014, 17:16
autor: B!G LAM3
Może być sonda lambda do wymiany, może tez brać lewe powietrze. Sprawdź. U mnie wyszło i jedno i drugie w tym samym czasie

Re: Pytanie o warsztat
: 17 lip 2014, 21:32
autor: minimechanics
A możecie podać dokładną lokalizacje/nr. telefonu?