Strona 1 z 1
R53 konwersja sprzęgła DMF na zwykle
: 10 cze 2014, 14:01
autor: beamish
Czy ktoś z Was montował zestaw sprzęgła Valeo zastępujący dwumasę zwykłym kołem zamachowym. Wprawdzie różnica w cenie nie jest bardzo znaczna, ale zastanawiam się nad taką opcją, żeby więcej nie wracać do tematu...
Re: R53 konwersja sprzęgła DMF na zwykle
: 10 cze 2014, 14:15
autor: flapjck1
na racingforum wpisal się jakiś kolo który takie cos zalozyl i mu się sprzeglo slizgalo od razu po zalozeniu - sprawa w toku, napisze jak będę wiedział cos wiecej
Re: R53 konwersja sprzęgła DMF na zwykle
: 10 cze 2014, 14:37
autor: beamish
Re: R53 konwersja sprzęgła DMF na zwykle
: 11 cze 2014, 22:39
autor: plak105
flapjck1 pisze:na racingforum wpisal się jakiś kolo który takie cos zalozyl i mu się sprzeglo slizgalo od razu po zalozeniu - sprawa w toku, napisze jak będę wiedział cos wiecej
Przeczytaj jeszcze dwa razy i zastanów się zanim napiszesz głupoty. Ten kolo to ja. A to jest już trzecie sprzęgło, które ślizga. Sprzęgła SACHSA z dwumasą robiły to samo.
Sprzęgło z jednomasem jest zajebiste, a to, że u mnie nie działa, bo najprawdopodobniej jest skrzynia do kitu, to inna sprawa.
Nie wiem kim trzeba być żeby odróżnić jakie ma się sprzęgło w aucie. Do puki nie powiesz, że tam siedzi zwykły zamach, to nikt nie zwróci uwagi.
Od razu napiszę dla wszystkich chętnych, że zestaw z kołem jednomasowym do CSa jest wycofany z produkcji i w Polsce obecnie niedostępny. Nie było popytu.
Ja mam jeszcze jedną sztukę, ale leży na zapasie dla mnie albo dla kogoś z moich klientów.
Pozdrawiam. Kowalski.
Re: R53 konwersja sprzęgła DMF na zwykle
: 11 cze 2014, 23:31
autor: flapjck1
eee zaraz głupoty. ogolnie wspomniałem o twoim problemie, po co się napinac?