ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU
: 11 lut 2006, 22:11
Witajcie!
Jak wszyscy doskonale wiecie, termin IMM 2006 zbliża się nieubłaganie.
Program IMM, który mozna przeczytać na stronie IMM-owej sam się nie zrobi. Ktoś musi sprawnie zaplanować i przeprowadzić: przyjmowanie gości, bicie rekordu guinessa, konkursy (będzie ich kilka), na pewno będzie potrzebna grupa do pomocy w pracach biura zlotu.
W związku z powyższym czekam na propozycje od Was !!!!!
Moim zdaniem grupy do konkretnych zadań (np. przeprowadzenia konkursu na najładniej odrestaurowane mini..., a także pozostałych konkursów i zadań) powinny być stworzone z ludzi z tych samych regionów (miast) po to aby mogli sprawnie przygotować we własnym gronie wszystko co jest potrzebne do zrealizowania powierzonego zadania.
Ja to widzę tak, że zgłasza się grupa ze śląska, z wielkopolski, pomorza, mazowsza, krakowa ... itd.
Do końca lutego powinny zostać stworzone grupy, do połowy marca przyporządkujemy zadania do poszczególnych grup, do końca kwietnia wszystkie zadania powinny być zaplanowane oraz dopiete czasowo i osobowo.
Musicie mieć świadomośc że podjęcie się zrobienia czegoś na IMM będzie oznaczało dla niektórych konieczność wcześniejszego przyjazdu, zorganizowania części materiałów (np taśm do wyznaczenia logo mini w rekordzie), trochę pracy przed i w czasie IMM.
Chętnych proszę o wypowiedzi na forum, bo to co napisałem powyzej to ogólna koncepcja, która jak najbardziej może podlegać dyskusji.
Propozycje konkretnych grup osób proszę przesyłać na mail: beny@cenos.com.pl
Jak wszyscy doskonale wiecie, termin IMM 2006 zbliża się nieubłaganie.
Program IMM, który mozna przeczytać na stronie IMM-owej sam się nie zrobi. Ktoś musi sprawnie zaplanować i przeprowadzić: przyjmowanie gości, bicie rekordu guinessa, konkursy (będzie ich kilka), na pewno będzie potrzebna grupa do pomocy w pracach biura zlotu.
W związku z powyższym czekam na propozycje od Was !!!!!
Moim zdaniem grupy do konkretnych zadań (np. przeprowadzenia konkursu na najładniej odrestaurowane mini..., a także pozostałych konkursów i zadań) powinny być stworzone z ludzi z tych samych regionów (miast) po to aby mogli sprawnie przygotować we własnym gronie wszystko co jest potrzebne do zrealizowania powierzonego zadania.
Ja to widzę tak, że zgłasza się grupa ze śląska, z wielkopolski, pomorza, mazowsza, krakowa ... itd.
Do końca lutego powinny zostać stworzone grupy, do połowy marca przyporządkujemy zadania do poszczególnych grup, do końca kwietnia wszystkie zadania powinny być zaplanowane oraz dopiete czasowo i osobowo.
Musicie mieć świadomośc że podjęcie się zrobienia czegoś na IMM będzie oznaczało dla niektórych konieczność wcześniejszego przyjazdu, zorganizowania części materiałów (np taśm do wyznaczenia logo mini w rekordzie), trochę pracy przed i w czasie IMM.
Chętnych proszę o wypowiedzi na forum, bo to co napisałem powyzej to ogólna koncepcja, która jak najbardziej może podlegać dyskusji.
Propozycje konkretnych grup osób proszę przesyłać na mail: beny@cenos.com.pl