Strona 1 z 1

Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 04 wrz 2014, 20:39
autor: satyr88
Witam Was mam problem z innej bajki. W moim telefonie (motorola) na gwarancji zakupionym w Play zepsuł się wyświetlacz. Zaniosłem go do play skąd wysłano go do autoryzowanego serwisu, po 1,5 tygodnia przysłali telefon - nie naprawiony, dostałem zaświadczenie , że nie mogli naprawić telefonu przez brak potrzebnych części. Równocześnie zaznaczyli, że wada nie powstała z mojej winy i mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy lub nowego telefonu od sprzedawcy..

Pytanie kto w tym przypadku czuje się sprzedawcą? Pani w Play powiedziała mi ,że oni nie są za to odpowiedzialni bo są operatorem sieci ,a nie sprzedawcą telefonu - dlaczego więc paragon za telefon mam na play?

Zadzwoniłem do serwisu, w którym powiedziano mi, że to play jako sprzedawca jest zobowiązany mi zapewnić wymianę telefonu na nowy i w tej sprawie powinien się skontaktować dostawcą telefonu - motorolą...

Pani z play nie umiała odpowiedzieć na moje pytania i kazała mi się kontaktować z motorolą, nie odpuściłem i powiedziała, że zajmie się tą sprawą.

Ok.. podejrzewam, że play nic nie załatwi, motorola nie będzie chciała mi wydać nowego telefonu, a sam serwis nie chce mi go naprawić bo zapewne im się to nie opłaca. Pewnie gdybym wysłał go po gwarancji to części zamienne by się znalazły..

Zastanawia mnie po co mi 24 miesiące gwarancji skoro nie mogę z niej skorzystać? Dlaczego play sprzedając telefon nie czuje się odpowiedzialny za jego reklamacje?

Pozostaje mi czekać na ich decyzje. W tym czasie pewnie skończy mi się okres gwarancyjny.

Czy ktoś miał podobną sytuację i wie jakie mam prawa?

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 04 wrz 2014, 22:40
autor: dziesio
Prosta pilka - zobacz od kogo masz fakture/paragon za telefon i tam sie zglaszaj.

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 04 wrz 2014, 23:26
autor: satyr88
Paragon mam na salon play, ale jak mi powiedziała pani w play "oni są operatorem sieci" i wydaje się jej, że nie odpowiadają za sprzedane telefony

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 05 wrz 2014, 09:26
autor: flapjck1
odpowiadaja, idzeisz do salonu gdzie kupiles ( franczyza! ) i tam reklamujesz

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 05 wrz 2014, 10:00
autor: dziesio
masz od nich paragon, więc od nich zakupiłeś. Oddajesz im, a ich psim obowiązkiem jest to załatwić.

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 05 wrz 2014, 11:57
autor: Konrad K_2
problemem pewnie jest teraz motorola która ostatnio kilkakrotnie zmieniała właściciela.
Pamietam jakiś czas temu milestona z playa reklamowałem bezpośrednio w motoroli i wymienili bez problemu. Teraz Razr I reklamacja odrzucona - telefon zamoczony. Tu sie nie rzucam - owszem został zamoczony - naprawiłem sam. Swoja drogą motorole są dość proste w naprawie

mini

: 05 wrz 2014, 14:18
autor: max77max
Satyr nie gadaj z pracownikiem tylko od razu z kierownikiem placówki

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 05 wrz 2014, 14:53
autor: satyr88
Konrad K_2 pisze:problemem pewnie jest teraz motorola która ostatnio kilkakrotnie zmieniała właściciela.
Pamietam jakiś czas temu milestona z playa reklamowałem bezpośrednio w motoroli i wymienili bez problemu. Teraz Razr I reklamacja odrzucona - telefon zamoczony. Tu sie nie rzucam - owszem został zamoczony - naprawiłem sam. Swoja drogą motorole są dość proste w naprawie
Pamiętasz może gdzie i jak się kontaktowałeś z motorolą? Bo oficjalna polska strona nie działa.. nie umiem znaleźć żadnych danych kontaktowych z przedstawicielami motoroli w polsce

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 05 wrz 2014, 15:09
autor: satyr88
Udało mi się dodzwonić do motoroli. Bo adres internetowy i telefony do biura obsługi, które miałem na karcie gwarancyjnej nie działały..

Muszę przesłać dokumenty do motoroli i rozpatrzą wniosek. Na play nie będę czekał

Re: Telefon na gwarancji - nie został naprawiony

: 08 wrz 2014, 10:37
autor: Konrad K_2
ja byłem osobiście w autoryzowanym serwisie motoroli