Brak Mocy Mini R52 - dziwny przypadek ?
: 04 wrz 2014, 22:10
Witam,
Mam pewien problem,polega On na tym że moje Mini od jakiegoś czasu straciło moc
Wszystko zaczeło się od tego ze chcąc ruszyć szybciej ze swiateł zapaliły mi się odpowiednio kontrolki EML Kontrola Trakcji oraz kontrolka silnika.Mini dosłownie staneło w msc i zgasło.Początkowo nie dało się go nawet odpalić.Po odczekaniu ten problem z odpalaniem znikł ale kontrolki i brak mocy pozostała.
Podpiąłem Mini pod komputer,okazało się że wyszedł błąd z przepustnicy.Po dogłębnej analizie mechanika okazało się że z nią wszystko wporządku,została przeczyszczona,błedy skasowane i wszystko było okej.Na chwile!
Problem powrócił kontrolki również,pojawiło się dodatkowo głośne nierównomierne "pierdzenie" silnika.Znów komp,znów mechanik i diagnoza że do wymiany przewody wysokiego napięcia,jęśli problem nie zniknie to do wymiany cewka zapłonowa.
Dodam że samochód mega zadbany,mało jeżdzony,garażowany,regularnie tankowany (nie jeżdze na rezerwie),oleje zmieniane,filtry wszystko jak powinno być.Tym bardziej problem mnie zastanawia.
Macie jakieś Swoje przemyślenia w temacie ?Jakieś rady,ktoś coś?
Mam pewien problem,polega On na tym że moje Mini od jakiegoś czasu straciło moc
Wszystko zaczeło się od tego ze chcąc ruszyć szybciej ze swiateł zapaliły mi się odpowiednio kontrolki EML Kontrola Trakcji oraz kontrolka silnika.Mini dosłownie staneło w msc i zgasło.Początkowo nie dało się go nawet odpalić.Po odczekaniu ten problem z odpalaniem znikł ale kontrolki i brak mocy pozostała.
Podpiąłem Mini pod komputer,okazało się że wyszedł błąd z przepustnicy.Po dogłębnej analizie mechanika okazało się że z nią wszystko wporządku,została przeczyszczona,błedy skasowane i wszystko było okej.Na chwile!
Problem powrócił kontrolki również,pojawiło się dodatkowo głośne nierównomierne "pierdzenie" silnika.Znów komp,znów mechanik i diagnoza że do wymiany przewody wysokiego napięcia,jęśli problem nie zniknie to do wymiany cewka zapłonowa.
Dodam że samochód mega zadbany,mało jeżdzony,garażowany,regularnie tankowany (nie jeżdze na rezerwie),oleje zmieniane,filtry wszystko jak powinno być.Tym bardziej problem mnie zastanawia.
Macie jakieś Swoje przemyślenia w temacie ?Jakieś rady,ktoś coś?