Mini problem z silnikiem
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 07 gru 2013, 11:45
- Posiadane auto: Mini 1.3i, VW Scirocco
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mini problem z silnikiem
Cześć!
Jestem nowy, sam słabo sie znam na mechanice.
Pan Wiesio z warsztatu powiedział mi, ze sa do wymiany szklanki popychaczy oraz wałek rozrządu... Macie jakies sugestie co teraz? Silnik trzeba wyjąć, zeby to zrobic?
Jestem nowy, sam słabo sie znam na mechanice.
Pan Wiesio z warsztatu powiedział mi, ze sa do wymiany szklanki popychaczy oraz wałek rozrządu... Macie jakies sugestie co teraz? Silnik trzeba wyjąć, zeby to zrobic?
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini problem z silnikiem
A skąd to wie jak tego nie widać bez rozebrania silnika. Zespół napędowy musi być wymontowany.
W razie czego wałki do SPI posiadam.
W razie czego wałki do SPI posiadam.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini problem z silnikiem
a ten Pan Wiesio to kto? i na czym bazuje taka teorie?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini problem z silnikiem
[quote="se7ven"]A skąd to wie jak tego nie widać bez rozebrania silnika.
Może po prostu facet się zna, a szklanki i wałek słychać. Tylko trzeba wiedzieć jak słuchać i gdzie.
Może po prostu facet się zna, a szklanki i wałek słychać. Tylko trzeba wiedzieć jak słuchać i gdzie.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini problem z silnikiem
no i co? wyjmie walek wsadzi nowy a zatyrane panewki zostawi? przeciez motor trzeba wyjac rozebrac ocenic co i jak i remontowac, watpie zeby sie skonczylo samym walkiem, jak szklanki zjadlo to i glowica do remontu
a to i tak intro do utworu REMONT
a to i tak intro do utworu REMONT
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini problem z silnikiem
Prawda i cała prawda.....
-
- Swój Człowiek
- Posty: 307
- Rejestracja: 06 sty 2005, 20:27
- Posiadane auto: Mini 1300
- Lokalizacja: Nadarzyn
Re: Mini problem z silnikiem
Zabierz miniaka od Pana Wiesia i oddaj do człowieka który siedzi w marce .W Warszawie masz np.Waldka
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 07 gru 2013, 11:45
- Posiadane auto: Mini 1.3i, VW Scirocco
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mini problem z silnikiem
Dzieki za odpowiedzi!
Pan Wiesio rozebrał silnik ( nie całkowicie) i stad taki werdykt. Mowil tez, ze nie gwarantuje, ze Na tym sie skończy... Pukanie w silniku słuchać cały czas nawet na "luzie".
Pan Wiesio nie specjalizuje sie w Miniakach ale na samochodach się ponac dobrze zna - mam go z polecenia.
Samochod obecnie jest w Czestochowie i narazie tutaj specjalisty od Miniakow nie znalazłem jak macie jakiś kontakt w tych okolicach to chętnie przygarnę!
Pan Wiesio rozebrał silnik ( nie całkowicie) i stad taki werdykt. Mowil tez, ze nie gwarantuje, ze Na tym sie skończy... Pukanie w silniku słuchać cały czas nawet na "luzie".
Pan Wiesio nie specjalizuje sie w Miniakach ale na samochodach się ponac dobrze zna - mam go z polecenia.
Samochod obecnie jest w Czestochowie i narazie tutaj specjalisty od Miniakow nie znalazłem jak macie jakiś kontakt w tych okolicach to chętnie przygarnę!
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini problem z silnikiem
MP Classic - Częstochowa ul Warszawska 254A link do strony warsztatu - może się przyda ten kontakt
O ile stukanie nie jest spowodowane jakąś błahą przyczyną np: zbyt duże luzy zaworowe czy oderwany fragment paska klinowego to niestety żadne grzebanie pod maska nic nie da.
Tak jak pisali koledzy trzeba wymontować i rozebrać cały zespół napędowy. W większości przypadków stukanie pochodzi ze strony układu korbowo - tłokowego. Panewki, sworznie tłokowe to pierwszy trop. Może być cała masa innych przyczyn niekiedy zaskakujących i na pozór dziwnych, rzadko spotykanych. Tak czy owak bez demontażu i weryfikacji części się nie obędzie.
O ile stukanie nie jest spowodowane jakąś błahą przyczyną np: zbyt duże luzy zaworowe czy oderwany fragment paska klinowego to niestety żadne grzebanie pod maska nic nie da.
Tak jak pisali koledzy trzeba wymontować i rozebrać cały zespół napędowy. W większości przypadków stukanie pochodzi ze strony układu korbowo - tłokowego. Panewki, sworznie tłokowe to pierwszy trop. Może być cała masa innych przyczyn niekiedy zaskakujących i na pozór dziwnych, rzadko spotykanych. Tak czy owak bez demontażu i weryfikacji części się nie obędzie.
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 07 gru 2013, 11:45
- Posiadane auto: Mini 1.3i, VW Scirocco
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mini problem z silnikiem
Dzięki za kontakt!
Zawory zostały wyregulowane - to był pierwszy trop
A jak to cenowo wychodzi? Ile kosztuje sama robocizna? Orientujecie się?
Zawory zostały wyregulowane - to był pierwszy trop
A jak to cenowo wychodzi? Ile kosztuje sama robocizna? Orientujecie się?