YTP 2015
: 15 sty 2015, 19:04
Znane sa już terminy tegorocznych edycji Pucharu YTP.
11/12 kwiecień
11/12 lipiec
26 wrzesień
Tradycyjnie będzie sporo nowości.
Wracamy do imprez dwudniowych, ale ostudzę zapędy na wstępie , nie będzie wspólnych wyścigów jak kiedyś, nie będzie ich już nigdy – polskie prawo na to nie pozwala i nikt nie weźmie na siebie ryzyka , że ktoś sobie coś zrobi.
10/11 Kwiecień
Impreza dwudniowa, w sobotę tak jak w roku 2014 , ten sam schemat imprezy kilka fajnych i szybkich prób. W niedziele od rana 2-3 próby po pełnej nitce, próby coś ala track day, z pomiarem czasu , jeździmy do 12-13 później nagrody puchary i domu.
11/12 lipiec – ten termin jest wielce prawdopodobny choć jest niewielka szansa , ze termin ulegnie przesunięciu – okaże się w najbliższym czasie
I tu duża zmiana , otóż w ten weekend odbędą się dwie eleminacje.
Jedna w sobotę , a druga w niedziele. Plusem dużo jazdy, dwa dni imprezy, dla osób które są na wszystkich imprezach mniejszy koszt, bo nie trzeba dwa razy dojeżdzać – minusem powrót w niedziele wieczorem. Oczywiście można uczestniczyć tylko w jednej rundzie np w sobotę lub w niedzielę.
I te dwa terminy powyżej są bez Track Daya.
26 wrzesień
Sobota – zawody
Niedziela możliwość wzięcia udziały w Track Day Tor Poznań
Zmiany będą w regulaminie dość znaczące.
Po krótce
W klasie sport klatka wymagana
W klasie classic dopuszczony kubeł , pasy, semi slick
Jeśli auto będzie podłubane , jakaś wydumka bez klatki, wrzucana będzie do grupy GOŚĆ ( nie bedzie klasy OPEN) która nie będzie klasyfikowana, ale będzie mogła pojeździć z podanymi czasami.
Nie będzie już łączenia klas, ile aut będzie w klasie tylu będzie klasyfikowanych np. przyjedzie jedno auto w klasie , to dostanie puchar za 1 miejsce. Tu prowadziłem mocny lobbing bo to my z reguły jeździliśmy z autami 2 litrowymi czy mocniejszymi. Koszty wpisowego na podobnym poziomie jak w roku 2014.
Będzie klasyfikacja zespołowa- w zeszłym roku nam nie wyszło ze zgłoszeniem na 1 rundzie , dlatego warto już teraz pomyśleć kto z kim ( 3 auta – można zgłosić 5 i przed imprezą poinformować które auta jadą)
To tak po krótce aby kto chce mógł sobie zaplanować.
Na ostatnich zawodach było nas bardzo dużo i było naprawdę fajnie i myślę , że warto zrobić taki kolejny event, proponuje , ten pierwszy 10/11 kwiecień.
- otwarcie sezonu Mini
- w lipcu słabo bo sa wakacje nie każdy może
- a we wrześniu/październiku Mini Klub planuje własny wyścigowy event
- jest szansa , że Waldek złoży auto do tego czasu bo części już zbiera
Bartek
11/12 kwiecień
11/12 lipiec
26 wrzesień
Tradycyjnie będzie sporo nowości.
Wracamy do imprez dwudniowych, ale ostudzę zapędy na wstępie , nie będzie wspólnych wyścigów jak kiedyś, nie będzie ich już nigdy – polskie prawo na to nie pozwala i nikt nie weźmie na siebie ryzyka , że ktoś sobie coś zrobi.
10/11 Kwiecień
Impreza dwudniowa, w sobotę tak jak w roku 2014 , ten sam schemat imprezy kilka fajnych i szybkich prób. W niedziele od rana 2-3 próby po pełnej nitce, próby coś ala track day, z pomiarem czasu , jeździmy do 12-13 później nagrody puchary i domu.
11/12 lipiec – ten termin jest wielce prawdopodobny choć jest niewielka szansa , ze termin ulegnie przesunięciu – okaże się w najbliższym czasie
I tu duża zmiana , otóż w ten weekend odbędą się dwie eleminacje.
Jedna w sobotę , a druga w niedziele. Plusem dużo jazdy, dwa dni imprezy, dla osób które są na wszystkich imprezach mniejszy koszt, bo nie trzeba dwa razy dojeżdzać – minusem powrót w niedziele wieczorem. Oczywiście można uczestniczyć tylko w jednej rundzie np w sobotę lub w niedzielę.
I te dwa terminy powyżej są bez Track Daya.
26 wrzesień
Sobota – zawody
Niedziela możliwość wzięcia udziały w Track Day Tor Poznań
Zmiany będą w regulaminie dość znaczące.
Po krótce
W klasie sport klatka wymagana
W klasie classic dopuszczony kubeł , pasy, semi slick
Jeśli auto będzie podłubane , jakaś wydumka bez klatki, wrzucana będzie do grupy GOŚĆ ( nie bedzie klasy OPEN) która nie będzie klasyfikowana, ale będzie mogła pojeździć z podanymi czasami.
Nie będzie już łączenia klas, ile aut będzie w klasie tylu będzie klasyfikowanych np. przyjedzie jedno auto w klasie , to dostanie puchar za 1 miejsce. Tu prowadziłem mocny lobbing bo to my z reguły jeździliśmy z autami 2 litrowymi czy mocniejszymi. Koszty wpisowego na podobnym poziomie jak w roku 2014.
Będzie klasyfikacja zespołowa- w zeszłym roku nam nie wyszło ze zgłoszeniem na 1 rundzie , dlatego warto już teraz pomyśleć kto z kim ( 3 auta – można zgłosić 5 i przed imprezą poinformować które auta jadą)
To tak po krótce aby kto chce mógł sobie zaplanować.
Na ostatnich zawodach było nas bardzo dużo i było naprawdę fajnie i myślę , że warto zrobić taki kolejny event, proponuje , ten pierwszy 10/11 kwiecień.
- otwarcie sezonu Mini
- w lipcu słabo bo sa wakacje nie każdy może
- a we wrześniu/październiku Mini Klub planuje własny wyścigowy event
- jest szansa , że Waldek złoży auto do tego czasu bo części już zbiera
Bartek