Check engine Cooper S r56
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 15:05
- Posiadane auto: Mini cooper s
- Lokalizacja: Warszawa
Check engine Cooper S r56
Problem dotyczy turbiny. Kody błedów 28AA - zawór obejścia turbiny; 2885 - sterowanie cisnieniem doładowania. Pytanie gdzie szukać przyczyn by nie zostawić worka siana na pseudo regeneracje turbo. Miał ktoś problem z podcisnieniem, zaworem upustowym? Mini Cooper S 2007 R56 175KM
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check engine Cooper S r56
Przyczyn może być wiele ale jedno jest pewne - na 99% to nie turbo
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 15:05
- Posiadane auto: Mini cooper s
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Check engine Cooper S r56
No własnie stad moje pytanie, by nie robić zbednych kosztów na ingerencji w samą turbosprezarke. Konkretnie jakies pomysły?
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: Check engine Cooper S r56
Zdejmujesz rurę dolotu do turbo. Pod nią masz zawór przykręcony na 3 śrubki.Angela pisze:Problem dotyczy turbiny. Kody błedów 28AA - zawór obejścia turbiny; 2885 - sterowanie cisnieniem doładowania. Pytanie gdzie szukać przyczyn by nie zostawić worka siana na pseudo regeneracje turbo. Miał ktoś problem z podcisnieniem, zaworem upustowym? Mini Cooper S 2007 R56 175KM
Zawór :
Miejsce :
Trzeba wyciągnąć i sprawdzić czy się nie rozleciał, częsta przyczyna.
Jeśli to nie to to sprawdź dwa czujniki czy nie są uszkodzone :
1. Część nr 5 - jak otworzysz maskę po lewej stronie na rurze
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1206
2.Część nr 10 - znajduje się pod filtrem powietrza w kolektorze
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3933
Powiedz jakie są objawy ?
R56 239km 342nm
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 15:05
- Posiadane auto: Mini cooper s
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Check engine Cooper S r56
Dziś montowalem adapter blow off'a i tam nie zauwazyłem zadnych uszkodzonych elementów. Oba czujniki też są ok (wizualnie przynajmniej). Samochód po wkreceniu na obroty przy puszczeniu gazu najczesciej wywala błąd. Czasem swieci sie na stałe, czasem gaśnie. Odcina turbo. Jestem bardzo wdzieczny za pomoc, ale to nie to. Masz inny trop?
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: Check engine Cooper S r56
Jaki adapter blow off montowałeś ? Otwierałeś ten czujnik bo w środku może być uszkodzony i może puszczać.
Tak mam jeszcze jeden pomysł odkręcona śrubka na aktuatorze i turbo może przeładowywać. To że czujnik z zewnątrz wygląda OK to nie znaczy że działa prawidłowo.
Podepnij pod kompa i sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania.
Tak mam jeszcze jeden pomysł odkręcona śrubka na aktuatorze i turbo może przeładowywać. To że czujnik z zewnątrz wygląda OK to nie znaczy że działa prawidłowo.
Podepnij pod kompa i sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania.
R56 239km 342nm
Re: Check engine Cooper S r56
Gdyby ktoś szukał to mam adapter forge na magazynie
-
- Nowy
- Posty: 96
- Rejestracja: 09 maja 2010, 09:43
- Posiadane auto: Mini F56, Mini R60, Mini R53
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: Check engine Cooper S r56
Mialem podobna sytuacje auto szarpało podczas dodawania gazu zapalała się kontrolka, czasem gasło ale u mnie okazała się uszkodzona cewka zapłonowa z nr.1 wymieniłem i wszystko gra.
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Check engine Cooper S r56
Mam podobny problem... Zawór wygląda ok, czujniki wizualnie też. Wg torque podpiętego przez obd pokazuje za zwyczaj 0,5 bar. Jakieś pomysły? Na dniach postaram się wywalić adapter który założyłem pod elektrozawór. Może coś pomoże aczkolwiek wątpię :/