Strona 1 z 2
Dusi się na 3 i 4 biegu
: 11 sty 2016, 20:27
autor: laloom
Cooper S , czasem zadławi, przerwya zadusi się na 3 i 4 biegu jak wcisnę pedał do końca, 1-3 sekundy i jedzie dalej. Kontrolki się nie świecą. Jakiś pomysł od czego by zacząć?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 11 sty 2016, 20:47
autor: Bzyq
To, że kontrolki nie świecą to nie znaczy, że czegoś nie pokaże. Myślę, że standardowo filtr paliwa, przewody, świece, a może jakieś lipne paliwo się trafiło.
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 11 sty 2016, 22:44
autor: laloom
świece wymieniane jakoś we Wrześiniu, przewody to nie wiem kiedy były wymieniane, filtr paliwa to ponoć u Mnie jest ta metalowa siateczka
paliwo zatankowane wczorajna Shelu Vpower Racing
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 12 sty 2016, 09:12
autor: alan
Jakie przewody chcecie wymieniać ?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 12 sty 2016, 09:52
autor: laloom
właśnie, jakie przewody?
jakieś jeszcze inne pomysły?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 12 sty 2016, 12:00
autor: Bzyq
Poczytaj, zanim rozpoczniesz nowy temat.
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 13 sty 2016, 10:47
autor: laloom
wczoraj podłączyłem Moje mini pod kompa - był tylko błąd KNOCKOUT SENSOR, żadnych błędów na cylindrach jak to wskazał Bzyku.
Mechanik który sprawdzał błędy stwierdził. że jeszcze nigdy nie zdarzyło mu się, aby ten sensor padł więc stawia na słabą jakoś paliwa... ale paliwo jakie jest w baku to Shell Vpover Racing
Od czego zacząć? problem pojawia się dopiero przy ostrym depnięciu w podłogę od 3 biegu! Przy normalnej jeździe i stopniowym przyspieszaniu problemu nie ma. Przecież nie zostawię auta maechanikowi i powiem, aby przy każdej ewentualnej wymianie czegoś jechał na autostradę i rozpędzał się ponad 100-140 aby sprawdził czy nie przerywa
Poza tym, to nie jest tak, że przerywa i koniec, będą 2-3 szarpnięcia - przerwania i później nie ma problemu...
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 13 sty 2016, 12:42
autor: flapjck1
a moze byc malo paliwa tez, niekoniecznie slaba jakosc
a malo paliwa jest kiedy?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 13 sty 2016, 18:03
autor: Bzyq
Kiedyś czytałem (gdzieś tu na forum), że właśnie po zalaniu "za dobrego paliwa" pojawił się check. Na Twoim miejscu spalił bym to co jest i zalał zwykłą 95.
P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 13 sty 2016, 18:40
autor: laloom
Jak się to pokawiło to miałem prawie pełny bak
paliwo tankuje na przemian, raz 95 raz lepsze..
Jakieś pomysły? Ponoć nie mam zwykłego filtra paliwa tylko aluminiową siateczkę, ale jedyne co Mi przychodzi na myśl to ją wyciągnąć i przeczyścić...
Jakieś inne pomysły?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 17 sty 2016, 14:51
autor: laloom
no dobra, poprzednie paliwo wyjeździłem do końca i od dwóch dni jeżdżę na zwykłej 95. Problem nie ustąpił a do mechanika na wyczyśczenie lub wymianę filtra w zależności czy jest aluminiowa siateczka czy zwykły jestem umówiony dopiero na środę
Komp wywalił jedynie błąd "knockout sensor". Jakieś pomysły co to może być?
Przypomnę, że problem występuje dopiero jak chce mu dać nagłego kopa - wciśnięcie pedału do podłogi z niskich obrotów. podławi się chwilkę i idzie dalej. Problem nie występuje w ogóle jeśli jest ciśnięty na maksymalnych obrotach.
Może to pompa wysokiego ciśnienia?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 18 sty 2016, 14:39
autor: alan
Bzyq pisze:Kiedyś czytałem (gdzieś tu na forum), że właśnie po zalaniu "za dobrego paliwa" pojawił się check. Na Twoim miejscu spalił bym to co jest i zalał zwykłą 95.
P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
Pomysł życia ,szczególnie lać do mini 95
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 19 sty 2016, 14:15
autor: laloom
flapjck1 - zwracam honor. W moim R56 okazało się, że jest zwykły filtr paliwa a nie aluminiowa siateczka jak wskazał poprzedni mechanik. Mea Culpa.
Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...
jakieś kolejne pomysły co i jak?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 19 sty 2016, 14:16
autor: laloom
alan pisze:
Pomysł życia ,szczególnie lać do mini 95
Alan
Radzisz lać tylko PB98? U Mnie to się stało jak mały dostał Racinga 100 oktanowego...
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
: 19 sty 2016, 14:47
autor: flapjck1
laloom pisze:flapjck1 - zwracam honor. W moim R56 okazało się, że jest zwykły filtr paliwa a nie aluminiowa siateczka jak wskazał poprzedni mechanik. Mea Culpa.
Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...
jakieś kolejne pomysły co i jak?
jeszcze nie widzialem silnika na wtrysku bez filtra paliwa