Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
: 18 sty 2016, 14:54
Objawy zanieczyszczeń kanałów dolotowych i zaworów ssących mogą wystąpić po około 40-50kkm:
Brak mocy (spadek mocy nawet do 40%)
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
Wypadanie zapłonu
Błąd spalania stukowego
Błąd przepustnicy
Problem z odpaleniem silnika
Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP metodą piaskowania.
System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.
Koszt usługi 800pln.
Kontakt: czyszczeniezaworow@wp.pl
Problem i metoda czyszczenia bardzo znana w USA i w Wielkiej Brytanii
http://www.minitorque.com/forum/f15/r56 ... ere-32763/
http://www.minitorque.com/forum/f847/wa ... iew-35653/
http://www.minitorque.com/forum/f847/ju ... ted-35523/
Oprócz niewątpliwych zalet bezpośredniego wtrysku benzyny do komory spalania, towarzyszyły im i wady - paliwo nie jest podawane do kolektora ssącego tylko bezpośrednio na tłok i tym sposobem nie przelatuje przez kolektor, który był czyszczony paliwem wtryskiwanym do kolektora ssącego. Zwęglone paliwo i olej silnikowy dostający się do kolektora ssącego wskutek recyrkulacji spalin, odkłada się na ściankach kolektora dolotowego i na zaworach ssących. Początkowo problem nie jest dokuczliwy jednak z czasem ma szkodliwy wpływ na sprawność silnika. Zbyt nadmierna ilość zanieczyszczeń na zaworach ssących przyczynia się do ich niedomykania. W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów ssących możemy osiągnąć również poprzez bardzo skomplikowane i drogie zdjęcie i rozebranie głowicy, a następnie wielogodzinne ręczne mycie agresywnym środkiem czyszczącym.
Producenci chemii dla motoryzacji wprowadzili na rynek chemiczne płukanie kanałów dolotowych, jednak w przypadku przebiegu ponad 40000km tak silnych zabrudzeń, nagarów w układzie dolotowym i na zaworach, ta metoda okazała się nie skuteczna, a rezultaty czyszczeń rozwiązywały problem na bardzo krótki okres czasu.
Osiadający nagar w kanałach dolotowych i zaworach ssących powoduje ich deformację, wypalanie i niedomykanie, rozszczepiając tym samym komorę spalania.
W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
Brak mocy (spadek mocy nawet do 40%)
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
Wypadanie zapłonu
Błąd spalania stukowego
Błąd przepustnicy
Problem z odpaleniem silnika
Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP metodą piaskowania.
System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.
Koszt usługi 800pln.
Kontakt: czyszczeniezaworow@wp.pl
Problem i metoda czyszczenia bardzo znana w USA i w Wielkiej Brytanii
http://www.minitorque.com/forum/f15/r56 ... ere-32763/
http://www.minitorque.com/forum/f847/wa ... iew-35653/
http://www.minitorque.com/forum/f847/ju ... ted-35523/
Oprócz niewątpliwych zalet bezpośredniego wtrysku benzyny do komory spalania, towarzyszyły im i wady - paliwo nie jest podawane do kolektora ssącego tylko bezpośrednio na tłok i tym sposobem nie przelatuje przez kolektor, który był czyszczony paliwem wtryskiwanym do kolektora ssącego. Zwęglone paliwo i olej silnikowy dostający się do kolektora ssącego wskutek recyrkulacji spalin, odkłada się na ściankach kolektora dolotowego i na zaworach ssących. Początkowo problem nie jest dokuczliwy jednak z czasem ma szkodliwy wpływ na sprawność silnika. Zbyt nadmierna ilość zanieczyszczeń na zaworach ssących przyczynia się do ich niedomykania. W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów ssących możemy osiągnąć również poprzez bardzo skomplikowane i drogie zdjęcie i rozebranie głowicy, a następnie wielogodzinne ręczne mycie agresywnym środkiem czyszczącym.
Producenci chemii dla motoryzacji wprowadzili na rynek chemiczne płukanie kanałów dolotowych, jednak w przypadku przebiegu ponad 40000km tak silnych zabrudzeń, nagarów w układzie dolotowym i na zaworach, ta metoda okazała się nie skuteczna, a rezultaty czyszczeń rozwiązywały problem na bardzo krótki okres czasu.
Osiadający nagar w kanałach dolotowych i zaworach ssących powoduje ich deformację, wypalanie i niedomykanie, rozszczepiając tym samym komorę spalania.
W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.