Strona 1 z 1

Regulacja sprzęgła i przekładni, Ktoś praktykował??

: 15 kwie 2016, 16:54
autor: Wezuwio
Ten artykuł znalazłem na jednej z stron internetowych:

"Przyczyna wystąpienia tych błędów leży w nieprawidłowym przeprowadzeniu „procedury regulacji przekładni z wariatorem”. Kompletna procedura, podzielona na poszczególne etapy, które koniecznie muszą zostać przeprowadzone w podanej kolejności.
Regulacja sprzęgła

Uruchom zimny silnik i na jałowym biegu włącz pozycję „N” na 10 sekund, a następnie pozycję „D” na kolejne 10 sekund.
Na wyświetlaczu XP pojawi się pozycja „P”.
Powtórz następujące czynności dziesięć razy: włącz bieg „N” na 3 sekundy, a następnie bieg „D” na kolejne 3 sekundy.
Na wyświetlaczu XP pojawi się pozycja „P”.
Powtórz następujące czynności dziesięć razy: włącz bieg „N” na 3 sekundy, a następnie bieg „R” na kolejne 3 sekundy.
Na wyświetlaczu XP pojawi się pozycja „P”.


Regulacja przekładni

1) Rozpędź pojazd do prędkości powyżej 80 km/h, zwolnij pedał gazu i pozwól samochodowi zmniejszyć przyspieszenie. Przekładnia została wyregulowana dla 4500, 4000, …1500 oraz 1400 obr./min.
Silnik pracuje teraz z normalną prędkością, a minimum wynosi 800 obrotów/min. Powtórz kroki 2 i 3 procedury regulacji sprzęgła.
Przestaw blokadę zapłonu w pozycję „0”


OSTRZEŻENIE: Jeśli konieczne jest odłączenie akumulatora lub jednostki sterującej silnikiem, odczekaj przynajmniej 10 minut."