Strona 1 z 1

PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 19 kwie 2006, 10:04
autor: olomanolo
Witam,

mam prosbe.... czy mogłby ktos podac mi sednice wewnetrzna bebna. Chce sprawdzic stan bebnow zalozonych w moim mini gdyz poprzedni wlasciciel prawdopodbnie za mocno je stoczyl i teraz nawet nowa pompa, przewody,cylinderki i okładziny nie pomagaja ....hamulcow brak...
pozdrawiam i dziekuje

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 19 kwie 2006, 22:36
autor: Sadam
Wewnętrzna średnica nominalna to 178mm (wg. Haynesa i pomiarów empirycznych :) ), natomiast na nowym bębnie widnieje informacja, że maksymalna dopuszczalna średnica to 179,3mm.

Pozdrawiam

Adam

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 19 kwie 2006, 22:38
autor: olomanolo
dzieki Adam :-)

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 04 maja 2006, 08:59
autor: LUPER
Witam

Czy 179.3 to nie jest jakiś błąd? Przecież różnica na średnicy między starym a nowym bębnem1.3mm to bardzo mało, jeżeli ktoś ma ranty w bębnie o wysokości przekraczającej 0.65mm to bębny nadają się w takim razie do wymiany? to może się okazać że połowa mini w Polsce ma bębny do wymiany.

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 04 maja 2006, 09:10
autor: flapjck1
to nie jest blad...

realia sa takie jak mowisz niestety, aczkolwiek bebny daja sie eksploatowac jeszcze sporo powyzej tej granicy, tylko najpierw nie lapie reczny, a w koncu okazuje sie ze tyl wogole nie hamuje...

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 04 maja 2006, 09:54
autor: Saint
Luper, a na ile Ty przetoczyłes swoje ? :lol: może dlatego ciągle masz kiche a nie hamulce z tyłu :| ?

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 04 maja 2006, 13:17
autor: LUPER
Chyba a raczej na pewno mam poza normom i pewnie czeka mnie wymiana:(
musze sprawdzić !!!

A co do pod taczania to miałem mieć tylko ranty stoczone ale chyba tokarz się rozpędził :)

Re: PROŚBA O PODANIE WEWN?TRZNEJ ŚREDNICY B?BNA

: 04 maja 2006, 13:22
autor: monsterk
Dopóki da się wyregulować szczęki z tyłu śrubą regulacyjną to hamulce muszą być, a jeżeli robią hamulce ludzie bez pojecia to ich nie będzie. ważne też jest jak są szczęki założone i sprążynki.
To tyle