Strona 1 z 1

odpalanie

: 12 maja 2016, 15:46
autor: Aikonus
Moze ktoś juz to przerabiał samochód odpala za 2-3 razem
Czasami na wolnych obrotach sie dusi pózniej w trakcie jazdy wszystko ok jest moc i ciąg....wymienione kable,cewka , świece, filtr paliwa i ciagle to samo..... Moze sonda lambda??? Oczywiście nie Bylem na kompie jeszcze ale moze ktoś miał tez taki podobny przypadek?

Re: odpalanie

: 12 maja 2016, 23:02
autor: flapjck1
Pompa paliwa? Jakie mini?

Re: odpalanie

: 13 maja 2016, 08:02
autor: Aikonus
Pompa tez wymieniona Cooper S 2005

Re: odpalanie

: 13 maja 2016, 16:35
autor: ElCoyotto
Sprawdz czy o-ring w korpusie filtra zostal dobrze wymieniony (ten cienki przy zakrecaniu obudowy filtra).

Edit: jesli po odpaleniu wszystko gra to na 99% problem jest w tym ze auto nie trzyma szczelnosci paliwa w przewodach.

Re: odpalanie

: 13 maja 2016, 17:46
autor: Aikonus
To nie jest głupi.e... Po wymianie filtra jak mam pełen bak słychać jakby prace filtra chyba taki dziwny odgłos który mija jak jest pół baku paliwa a odgłos właśnie pojawił sie po jego wymianie pompa raczej nie bo jest tez nowa....tylko ze ten kłopot odpalanie miałem tez przed jego wymiana.....zgłupiałem teraz.Czujnik położenia walka rozrządu lub zasysa gdzieś lewe powietrze?

Re: odpalanie

: 16 maja 2016, 13:22
autor: Bzyq
Dołączę się do dyskusji ale mam podobne pytanie. Po przejechaniu kilkudziesięciu km, gdy silnik jest już odpowiednio nagrzany jak go zgaszę i próbuje odpalić za ~5min to muszę dłużej przytrzymać kluczyk. Drugi objaw, który rzuca mi się w uszy to np. jadąc na 2 biegu i mając 3000-3500 RPM silnik dostaje nietypowych drgań, nie zawsze (- większych niż normalne w tym zakresie obrotów). Przewrażliwienie czy coś jest na rzeczy?

Re: odpalanie

: 16 maja 2016, 13:49
autor: Aikonus
Tu Ci nie pomogę bo ja takich objawòw nie mam.

Re: odpalanie

: 18 maja 2016, 22:16
autor: ElCoyotto
Ja moge potwierdzic ze to ten cienki duzy oring. Wymienilem u siebie i problem zniknal.

I na przyszlosc jak bedziecie montowac caly zestaw z nowym filtrem to polecam posmarowac oringi jakims "poslizgiem". Ja uzylem oleju do dwusuwow. Sklada sie duzo latwiej + nie zawijaja sie uszczelnki.

Jeszcze jedno uszczelki w zestawie ori BMW sa duuuuzo lepszej jakosci niz zamienniki. Cenowo niestety caly zestaw ori to okolo 150 zl ale jak na wydatek raz na 100kkm mysle ze warto.

Alkonus, jak nie jestes pewny czy to cisnienie paliwa, po nocy zdejmij chlodnice kompresora, tam masz taka metalowa rurke zakonczona plastikowym korkiem. Odkrec korek i nacisnij zaworek (tak jak w oponach): jak bedzie cisnienie i paliwo sie poleje to znaczy ze z pompa/filtrem i przewodami jest ok.